نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
940
-
الف
+

«محمد فیلی»: اولین تجربه بازیگری ام در حضور زنده یاد «خسرو شکیبایی» بود

«محمد فیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در ویژه برنامه شب چله(یلدا) شبکه آی فیلم 2 از نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد فیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «بانوی عمارت»، «روزی روزگاری»، «تفنگ سر پر»، «آرام می گیریم» و «پشت کوه‌های بلند» مشاهده کردند، با حضور در ویژه برنامه شب چله(یلدا) در استودیو شبکه آی فیلم 2، از تجربه های هنری اش گفت.

«محمد فیلی» درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: از دهه 50 تیاتر را در شهر شیراز آغاز نمودم و در طی این سال ها اجراهای متفاوتی را تجربه کردم تا اینکه در زمان جنگ، یکی از شبکه ها تلویزیونی از ما دعوت کردند تا چند آیتم مربوط به جنگ تهیه کنیم.

وی ادامه داد: وارد شدن به یک شبکه تلویزیونی و منتقل شدن از صحنه تیاتر به تلویزیون برای من بسیار جذاب بود و در این مدت بسیار پرکار شده بودیم.

«محمد فیلی» در پیوند با نقش آفرینی در سریال «روزی روزگاری» عنوان کرد: اولین حضورم در یک سریال به عنوان بازیگر حرفوی بود و «امرالله احمدجو» به من و تعدادی از بازیگران که اولین تجربه نقش آفرینی در یک سریال را داشتیم، اعتماد کردند و نقش های مهمی را به ما سپردند که در آخر با وجود مخالفت سایر بازیگران، مقابل کمره رفتیم.

وی در همین راستا افزود: روز اول فلمبرداری زنده یاد «خسرو شکیبایی» حضور داشتند تا از مهارت نقش آفرینی ما بیشتر آگاه شوند؛ روز سختی در پیش رو بود چرا که باید در مقابل خسرو شکیبایی قرار می گرفتم و 2 نقش متفاوت «بسیم» و «نسیم» را ایفا می کردم.

بازیگر سریال «تفنگ سرپر» در ادامه به گفتن خاطراتی از شب یلدا و رسم و رسوم مردم در شب چله(یلدا) پرداخت.

«محمد فیلی» بازیگر ایرانی متولد سال  ۱۳۲۹ خورشیدی در شهر کازرون است. از معروف‌ترین سریال‌های تلویزیونی که وی تا کنون بازی کرده می‌توان به نقش «شِمر بن ذی الجوشن» در سریال «مختار نامه» اشاره نمود.

گفتنی است که سریال های «روزی روزگاری» ، «تفنگ سر پر» ، «آرام می گیریم» ، «جلال الدین» و «پشت کوه‌های بلند» با بازی «محمد فیلی» از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

«محمد فیلی»: سریال «سلمان فارسی» آخرین اثر زندگى‌ام خواهد بود

ناگفته های «محمد فیلی» بازیگری که نقش شمر را بازی کرد

«محمد فیلی»: هنوز نمی دانم قرار است چه نقشی را در سریال «سلمان فارسی» بازی کنم

سکانسی که بازیگر نقش «شمر» نتوانست بازی کند

دانلود سریال «روزی روزگاری»

دانلود سریال «تفنگ سر پر»

دانلود سریال «پشت کوه‌های بلند»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر