نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2225
-
الف
+

نشر فلم سینمایی «مستاجر» از شبکه جهانی آی فیلم2

فلم کمیدی «مستاجر» به زودی از آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «مستاجر» به کارگردانی «رحیم رحیمی پور» و تهیه کنندگی «امیرحسین شریفی» به زودی از آی فیلم2 نشر می شود.

این فلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال 1371 خورشیدی ساخته شد و برای اولین بار در همان سال در سینماهای ایران به اکران درآمد.

فیلم سینمایی مستاجر

در خلاصه داستان این فلم آمده است: حمید که با پدرش اختلاف دارد همراه با همسرش مریم خانه پدری را ترک می‌کند و در آپارتمانی اجاره‌ای ساکن می‌شوند که پیرمرد و پیرزنی بداخلاق صاحب آن هستند و مستأجرهای بچه دار را نمی‌پذیرند. مریم که باردار است تلاش می‌کند که صاحب خانه و همسایه‌ها از باردار بودن او مطلع نشوند....

«عبدالرضا اکبری»، «پروین سلیمانی»، «مهشید افشارزاده»، «عزت الله رمضانی فر»، «اسدالله یکتا»، «مهوش وقاری، «جهانگیر فروهر»، «هادی اسلامی»، «آتش تقی‌پور»، «محمدعلی ورشوچی»، «علی کسمایی»، «حبیب دهقان‌نسب»، «مهدی فتحی» و «صدیقه کیانفر»  و.. از جمله بازیگرانی هستند که در این فلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

فلم سینمایی «مستاجر» روز پنجشنبه 24 قوس (آذر) 1401 ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

 

نظر شما
ارسال نظر