نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
939
-
الف
+

به بهانه حادثه دلخراش کابل؛ آهنگ «گمانم آرزوهایم به گورستان میماند» با صدای «میرمفتون»

گردانندگان «پنجره آی فیلم» در بخشی از این برنامه تعاملی ضمن انتشار کلیپی با قربانیان حادثه تروریستی کابل ابراز همدردی کردند.

به گزارش آی فیلم 2، انفجار تروریستی آموزشگاه کاج در کابل و شهادت مظلومانه تعدادی از دانش آموزان افغانستانی غم سنگینی بود که بار دیگر بر دل‌ها نشست.

این حمله تروریستی که منجرب به شهادت رسیدن بیش از ۶۰ دختر و پسر جوان انجامید، واکنش‌های گسترده جهانی را به دنبال داشت و بسیاری از شاعران، هنرمندان و اهالی فرهنگ به این اتفاق واکنش نشان دادند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور پیامی وقوع حادثه تروریستی در غرب کابل را شدیدا محکوم کرد. همچنین نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور افغانستان از اعزام یک فروند هواپیما امدادی این کشور حاوی کمک دارویی برای مجروحان حادثه تروریستی اخیر در افغانستان و انتقال مجروحان به ایران خبر داد.

این مقام ایرانی طی یک مصاحبه اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی با خانواده‌های داغدیده، بر اساس اصول اسلامی و انسانی و اشتراکات فرهنگی همواره در کنار مردم افغانستان بوده و خواهد بود.

 این انفجار در حالی رخ داد که قرار بود امتحان کانکور آزمایشی در این مرکز برگزار شود. 

گفتنی است شبکه آی فیلم2 به دنبال این حادثه تروریستی با مردم داغدیده افغانستان ابراز همدردی کرده و صبر و تسلای خانواده‌های داغدار و شفای آسیب دیدگان این حادثه را از خداوند متعال مسالت می کند.

گردانندگان «پنجره آی فیلم» در بخشی از این برنامه تعاملی ضمن محکومیت این حمله تروریستی، با انتشار کلیپی از «میرمفتون» آوازخوان اهل افغانستان با قربانیان حادثه تروریستی کابل ابراز همدردی کردند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر