نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1483
-
الف
+

قسمت اول سریال «قصه های یاسین» را امروز از آی فیلم۲ تماشا کنید

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «قصه های یاسین» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «همه بچه های من»، سریال «قصه های یاسین» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «قصه های یاسین» یا «قصه‌های پهلوان» به کارگردانی «سعید حران اف» محصول سال 1394 خورشیدی، برای گروه سنی نوجوان تولید شده و داستان آن در مورد کودکی به نام «یاسین» است که همراه والدین خود زندگی می کند.

وی با استفاده از هوش و ذکاوتش تلاش می‌کند تا مشکلات خود و فامیل خود را با راه حل‌های کودکانه حل کند.در هر قسمت از این سریال رفتارهای اجتماعی و خانوادگی مانند دوستی، صله رحم و ... به کودکان آموزش داده می شود.

بازیگرانی چون «یاسین اسدی»، «آتش تقی پور»، «محمود مقامی»، «مینا دلشاد»، «مهسا نظری»، «فریبا طالبی»، «سعید کمالی»، «بهمن پارساآرا»، «حسین ابطحی»، «پوریا رضایی»، «مانی قربانی جم»، «محمد رضا رضایی»، «امیر محمد ابراهیمی»، «امیر مهدی مجلسی»، «یونس حران اف»، «بنیامین حران اف»، «مینا غفارپور» و «شهناز اعلامی» در این سریال ایفای نقش دارند.

امروز در قسمت اول سریال «قصه های یاسین» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «یاسین» به همراه فامیل خود به منزل جدید می روند اما مادرکلان یاسین از منزل جدید راضی نیست و یاسین برای خوشحال کردن مادرکلان خود پلان هایی در ذهن خود دارد...

سریال «قصه های یاسین» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران و کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه ای فیلم 2 نشر خواهد شد.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر