نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2261
-
الف
+

کرکتر «سارا» در سریال «سقوط یک فرشته» را بیتشر بشناسید

در این گزارش با «خاطره اسدی» بازیگر سریال «سقوط یک فرشته» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «خاطره اسدی» بازیگر نقش «سارا» در سریال در حال نشر «سقوط یک فرشته» زاده 7 میزان (مهر) سال 1362 خورشیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

خاطره اسدی

بانو اسدی از سن 14 سالگی در کورس های بازیگری صدا و سیما ایران اشتراک کرد و از آنجا به بعد این حرفه برایش جدی شد و در سال 1381 هم در دانشگاه هنر و معماری در همین رشته ادامه تحصیل داد.

وی فعالیت حرفوی خود را با بازی در فلم سینمایی «دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی «رسول صدر عاملی» آغاز کرد.

خاطره اسدی

در سال 1390 با بازی در مجموعه «سقوط یک فرشته» به کارگردانی «بهرام بهرامیان» پا به عرصه تلویزیون گذاشت. سریالی ماورایی مذهبی که به‌نوعی روایتگر از دست رفتن معصومیت دختری جوان است.

این بازیگر جوان ایرانی در فلم مستندی با عنوان «صورتک» ساخته «علی عطار» همراه با «بهاره رهنما» بازی کرد، داستان این فلم درباره زنانی است که برای زیبایی صورت تغییراتی در چهره خود ایجاد می کنند و به عملیات جراحی دست می زنند.

خاطره اسدی

«خاطره اسدی» در سال 1395 تمام پیشنهادهای سینمایی اش را رد کرد و کل سال را مصروف بازی در تیاتر بود و  در نمایش های «تئاتر سعدی، تابستان 32» و «هم بازی آقا» به کارگردانی «حسن کیانی» با «شهرام حقیقت دوست» و «رؤیا میر علمی» همبازی شد.

این هنرمند جوان ایرانی در سریال های «نوعروس»، «ممنوعه»، «مردم معمولی» و فلم های «سر به مهر»، «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»، «آخرین سرقت»، «برف روی شیروانی داغ»، «دلواپسی»، «شبانه روز»، «هفت دقیقه تا پائیز»، «ستایش» و «تقاطع» ایفای نقش داشته است.

خاطره اسدی

فلم کوتاه «بشین عزیزم» اولین تجربه تهیه کنندگی «خاطره اسدی» است که جایزه ویژه بهترین فلم کوتاه سی و یکمین جشنواره بین المللی فلم «بلاک» برلین را کسب کرد. 

خاطره اسدی

گفتنی است سریال «سقوط یک فرشته» با هنرنمایی «خاطره اسدی» به جز روزهای پنجشنبه هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر