نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4067
-
الف
+

ابراز خرسندی هنرمند جوان افغانستانی از برگزاری مسابقه «نواهنگ» در ایران

«فرهاد ساحل» هنرمند جوان افغانستانی در یک مصاحبه از برگزاری فصل دوم مسابقه «نواهنگ» توسط شبکه آیفیلم۲ قدردانی کرد.

به گزارش آی فیلم2، «فرهاد ساحل» هنرمند جوان افغانستانی و سرپرست تیم نوازندگان فصل دوم مسابقه نواهنگ در حاشیه این برنامه در خصوص نحوه شکل گیری و فعالیت گروه نوازندگان این مسابقه وضاحت داد. 

ساحل با اشاره به وجود برخی کاستی ها در تیم موسیقی فصل گذشته مسابقه نواهنگ اظهار داشت: خوشحال هستم که در فصل دوم این مسابقه همکاری دارم. در این فصل تلاش شده تا با برنامه ریزی مناسب و همکاری شبکه، تیم موسیقی خوبی برای کمک به اشتراک کنندگان داشته باشیم.

وی افزود: با مشارکت منتخبین دور قبل مسابقه نواهنگ به شمول «احمد جیلانی» و «کبیر حسینی»، مشورت هایی انجام شد و به این نتیجه رسیدیم تا گروهی از نوازندگان ایرانی و افغانستانی را دور هم جمع و موسیقی شرقی و غربی را با هم ترکیب کنیم و امیدوارم تا به امروز کارهای خوبی را ارائه کرده باشیم.

سرپرست نوازندگان فصل دوم مسابقه نواهنگ ابراز داشت: با توجه به حجم کار، زمان ما بسیار محدود بود. دوست داشتیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم و در قسمت نوازندگان نسبت به برنامه سال پیشین تغییر و تحول تازه ای شکل بگیرد.

این هنرمند جوان در خصوص چالش های گروه نوازندگان برای هماهنگی با آوازخوان های مسابقه عنوان کرد: لازم به ذکر است که هریک از اعضای گروه نوازندگان این برنامه با مشورت داوران گزینش شدند و جرو بهترین ها در ایران و افغانستان هستند. در مرحله اصلی مسابقه نواهنگ اشتراک کنندگان در سبک های مختلفی فعالیت داشتند، ما به آن ها نظرات مشورتی دادیم و کسانی که از تجربه های ما استفاده کردند نتیجه خوبی هم گرفتند ولی اشتراک کنندگانی که فقط دیدگاه و سلایق خود را در نظر می گرفتند چالش هایی را برای خود و گروه موسیقی ایجاد می کردند.

این هنرمند افغانستانی ضمن ابراز خرسندی از  برگزاری مسابقه «نواهنگ» گفت: در زمان حال در سر تا سر جهان «نواهنگ» تنها برنامه ای است که برای کشف استعدادهای موسیقی افغانستانی تولید می شود و امیدوارم که این برنامه باقی بماند و در سال های بعدی با کیفیت بهتری نسبت به گذشته تولید شود.

در انتها «فرهاد ساحل» اذعان کرد: در این فصل عوامل تولید سنگ تمام گذاشتند و خدا را شکر کیفیت برنامه از چیزی که پیش از برگزاری آن در تصور من بود بسیار بالاتر است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر