نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5518
-
الف
+

فصل سوم سریال «نوار زرد» با حضور بازیگران جدید ساخته می شود

«سروش محمدزاده» کارگردان ایرانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ساخت فصل سوم سریال «نوار زرد» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «سروش محمدزاده» کارگردان فصل دوم سریال «نوار زرد» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ساخت فصل سوم این سریال پولیسی خبر داد.

این کارگردان ایرانی با بیان اینکه «محمدرضا شفیعی» تهیه کننده این اثر قصد ساخت «نوار زرد 3» را دارد، ابراز داشت: برای ساخت این فصل با من صحبت نکرده‌اند. من هم برای آن ها آرزوی موفقیت کردم زیرا کار پولیسی ساختن بسیار سخت است و به این نتیجه رسیده‌ام که ملودرام بسازم. 

وی افزود: «نوار زرد» 30 قسمتی بود، بیش از 17 دوسیه پولیسی که داستان‌های آن ها در هم ادغام می‌شدند، در این اثر بررسی شد. بیش از 180 لوکیشن و 200 بازیگر مقابل کمره داشتیم که از این تعداد 150 نفر تنها در چند سکانس بازی می‌کردند اما چون قصه پیش می‌بردند، لازم بود که بازیگران خوبی را انتخاب کنیم. 

«نوار زرد» سریالی در ژانر پولیسی بود و بازیگران مختلفی در اپیزودهای متفاوت به یک دوسیه جنایی می پرداختند.

به نقل از تسنیم، فصل دوم این مجموعه تلویزیونی مانند فصل اول به غیر از داستان دنباله‌دار در هر قسمت نیز قصه‌ای پولیسی و جنایی را راویت می‌کند. تیم بازیگران این پروژه به صورت کامل تغییر کرده و قرار نیست هیچ‌کدام از بازیگران فصل اول در فصل دوم حضور داشته باشند.

«بانیپال شومون»، «مهشید جوادی»، «پوریا پورسرخ»، «پورانداخت مهیمن»، «حسین پاکدل»، «امیرحسین صدیق»، «سام محمودی»، «ایوب آقاخانی»، «آذین احرامی»، «شهرام شکیبا» و «ستاره سادات قطبی»... بازیگران فصل دوم این سریال هستند.

گفتنی است فصل اول  سریال «نوار زرد» با هنرنمایی «امیر آقایی»، «بهاره کیان افشار»، «سیروس گرجستانی»، «قاسم زارع»، «کمند امیرسلیمانی»، «محسن بهرامی»، «امید روحانی»، «نادر مشایخی»، «شهین تسلیمی»، «سیروس میمنت»، «مریم شیرازی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سریال نوار زرد یکی از بهترین سریال ها بود و جذابیت سریال بخاطر بازی خوب اقای بانیپال شومون بود اميدوارم در ادامه ی سریال هم اقای شومون حضور داشته باشن