نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3941
-
الف
+

کدام بازیگران در «دودکش3» بازی می کنند؟

«برزو نیک نژاد» نویسنده و کارگردان ایرانی از ساخت فصل سوم سریال «دودکش» خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، «برزو نیک نژاد» نویسنده و کارگردان سریال «دودکش ۲» که در فصل های قبلی هم به عنوان نویسنده حضور داشت،درباره تولید ادامه این سریال در فصل های بعدی، گفت: صحبت هایی برای ادامه دادن این سریال است اما باید قبل از هر چیز به متن خوبی برای تولید برسیم و بعد تولید را شروع کنیم.

دودکش3

نیک نژاد درباره استفاده از بازیگران قبلی در فصل جدید دودکش گفت: از همان بازیگرانی که در دودکش ۲ بازی می کردند قطعا در فصل بعدی هم استفاده خواهیم کرد. منتهی با ترکیبی جدید و همیشه در کارهایم دوست داشتم از بازیگران جدید استفاده کنم.

وی با اشاره به قصه ای که قرار است در دودکش۳ روایت شود، نیز بیان داشت: قصه ای جدید داریم که ارتباطی به قصه هایی که در فصل های قبلی دیدید ندارد. البته این را هم بگویم که قالیشویی در قصه ما است اما کلیت قصه ربطی به فضای فصل های قبلی ندارد.

کارگردان سریال «دودکش» ادامه داد: این روزها بیشتر دوست دارم کار جدی بسازم و بیشتر به کار جدی فکر می کنم تا کمیدی، اما خب دودکش یکی از کارهایی است که همیشه دوستش داشتم و اگر شرایط مهیا شود حتما آن را می سازم.

نیک نژاد در مصاحبه با فارس بیان داشت: این روزها اگر بخواهیم کمیدی بسازیم باید اجتماع و شرایط مان را نقد کنیم. در دودکش ۲ هم همین بود و نقدهای اجتماعی داشتیم. من نیز همیشه با سختی هایی که وجود داشته سعی کردم مردم را بخندانم اما الان خنداندن مردم سخت شده است. در کنار آن همیشه تلاش کردم تا امیدآفرینی را در کارهایم داشته باشم.

فصل اول «دودکش» از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون ایران بود که ماه رمضان سال ۹۲ نشر شد و پس از آن بارها از شبکه‌های مختلف بازنشر شد.

گفتنی است فصل اول سریال کمیدی «دودکش» پیش تر از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر شده است.

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام بعداز اتمام سریال نوار زرد 2 سریال ازسرنوشت را پخش کنید.