نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1899
-
الف
+

اسامی 100 بهترین مسابقه نواهنگ 2 اعلام می شود

با انتخاب 100 استعداد برتر خوانندگی از بین متقاضیان اشتراک در فصل دوم نواهنگ، روند اجرایی نواهنگ2 کلید خورد.

به گزارش آی فیلم 2، جلسه ارزیابی اولیه و غیرحضوری فصل دوم مسابقه بزرگ نواهنگ برگزار شد.

این جلسه به منظور بررسی و تعیین سطح اشتراک کنندگان فصل دوم مسابقه نواهنگ دایر گردید و با انتخاب 100 اشتراک کننده برتر از بین بیش از 400 متقاضی به پایان رسید. 

«فرهاد ساحل» از کارشناسان مرحله ارزیابی اولیه فصل دوم نواهنگ سطح متقاضیان را بسیار بالا خواند و عنوان کرد: جای خوشحالی است که امسال اتفاق های خوبی قرارست در نواهنگ رقم بخورد و استعداد های فوق العاده ای را با خود خواهیم داشت.

ساحل اضافه کرد: ما کوشش کردیم که بهترین ها را از بین حجم بسیار زیاد متقاضی انتخاب کنیم اما دوستانی که انتخاب نمی شوند در سال بعد با آمادگی بیشتر و سطح بالاتر منتظرشان هستیم چون شما هستید که استعداد های نواهنگ ما در سال های آینده خواهید بود.

«کبیر حسینی» مقام نخست فصل اول مسابقه نواهنگ و عضو هیئت ارزیابی اولیه فصل دوم ابراز داشت: اشتراک کنندگان راه یافته به مرحله بعد، با نظر داوران اصلی که از اساتید موسیقی آوازخوانی افغانستان هستند مورد ارزیابی قرار می گیرند تا از بین آن ها افراد برتر به مرحله اصلی و نهایی راه پیدا کرده و رقابت نفس گیر نهایی را انجام دهند.

حسینی در ادامه گفت: از تک تک عوامل شبکه آی فیلم ۲ بابت مهیا کردن این بستر فرهنگی در این شرایط خاص کمال تشکر را دارم و همچنین از حمایت و استقبال بی نظیر شرکت کنندگان خوشحال هستم.

«احمد جیلانی» مقام دوم فصل اول مسابقه نواهنگ و دیگر عضو هیئت ارزیابی نیز با اشاره به ضرورت آمادگی اشتراک کنندگان برگزیده برای مرحله بعد تاکید کرد: مسابقه نواهنگ فرصت بسیار خوبی برای هنرمندان مهاجر است تا بتوانند استعداد نهفته و ناشناخته خود را به عموم مردم و اساتید موسیقی معرفی نمایند. 

جیلانی افزود: توصیه من به اشتراک کنندگان برگزیده این است که با همت و تلاش مضاعف، با بهره گیری از زمان باقیمانده تا مرحله بعد آمادگی لازم را برای یک رقابت سخت و حساس به دست آورند. 

«علی خوشبین» مقام سوم فصل پیشین مسابقه بزرگ نواهنگ و از اعضای هیئت ارزیابی فصل دوم نواهنگ با ابراز خرسندی از حضور استعدادهای ناشناخته و بی نظیر در این فصل، خاطرنشان کرد: امسال استعدادهای بسیار درخشانی را خواهیم داشت و این خود چالشی بزرگ برای کسانی است که علیرغم شرکت در مسابقه، تاهنوز آمادگی لازم را کسب نکرده اند. 

«سید حسین حسینی» مسئول هماهنگی مسابقه نواهنگ نیز در گفتگو با خبرنگار آی فیلم 2 اظهار داشت: کار انتخاب 100 نفر از بین چندصد اشتراک کننده که تقریبا همه شان در سطح بلند قرار دارند کار بسیار سختی بود و تمام تلاش تیم ارزیابی تحت نظارت داوران اصلی بر آن بوده تا اشتراک کنندگان را از جنبه های مختلف به شمول آواز، تخنیک های موسیقایی و مولفه های دیگر به گونه معیاری ارزیابی کنند. 

حسینی برگزاری فصل دوم مسابقه نواهنگ را یک فرصت فوق العاده برای استعدادهای ناشناخته و کمتر شناخته شده حوزه موسیقی و خوانندگی افغانستان عنوان کرد و گفت: استعدادهای برتر در روزهای آینده معرفی خواهند شد و در مرحله بعد صد نفر برگزیده، ویدئوهای خود را بر اساس مولفه های مورد نظر به شبکه آی فیلم2 ارسال می کنند و بر اساس آن داوران اصلی برای انتخاب 30 بهترین نواهنگ2 تصمیم خواهند گرفت. 

مسئول هماهنگی مسابقه نواهنگ تصریح کرد: با انتخاب 30 استعداد برتر مسابقه وارد مرحله حضوری می شود که در نهایت ده نفر به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد خواهند شد. 

گفتنی است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوانان با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار می شود.

فراخوان اولین دور این مسابقه سال گذشته در تاریخ 10 جدی(دی) منتشر شد و علاقه مندان بسیاری در مرحله اول این رقابت اشتراک نمودند.

لازم به ذکر است، فصل اول مسابقه نواهنگ سال گذشته با حضور خوانندگان مهاجر و قضاوت و داوری «امیر تاجیک»، «مهرداد هویدا»، «محمدرضا چراغعلی» و همچنین «عارف جعفری» برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

«کبیر حسینی»: «نواهنگ» بستری مناسب برای شناسایی استعدادهای پنهان جوانان افغانستانی

خبر خوش برای هنرمندان مهاجر/ فصل دوم مسابقه «نواهنگ» به زودی آغاز می شود

نظر شما
ارسال نظر