نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4054
-
الف
+

فلم های موفق سال ۲۰۲۱ کدامند؟+تصاویر

در این گزارش به معرفی فلم های پرفروش سال 2021 پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم 2، سال روان میلادی رو به پایان است و اسامی فلم های پرفروش به تازگی منتشر شده است.

اگرچه هنوز فلم مورد انتظار «Spider-Man: No Way Home» برای اکران در اواسط دسمبر برنامه ریزی شده است، تاکنون فلم های زیر در جمع پرفروش‌ترین فلم های سال هستند که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم:

تل ماسه - فروش: 374 میلیون دالر

از نظر بصری این فلم یک شاهکار سینمایی و یکی از زیباترین فلمهای علمی تخیلی اخیر است. اگر فلم موفق نمی‌شد، برای برادران وارنر بد به نظر می‌رسید، زیرا آن‌ها جسارت این را داشتند که فلم را با کارت عنوان Dune: Part One شروع کنند.

 بیوه سیاه - فروش: ۳۸۰ میلیون دالر

پیش‌بینی‌ها برای «Black Widow» بسیار بالاتر از چیزی بود که در نهایت به دلایل مختلف ساخته شد. او یک قهرمان ناشناخته مارول نیست، بلکه قهرمانی است که قبلاً در هفت فلم دنیای مارول ظاهر شده است. همچنین این اولین فلم دنیای مارول در دو سال گذشته بود.

شانگ چی و افسانه ده حلقه - فروش: 423 میلیون دالر

این فلم بازگشت واقعی دنیای مارول است، زیرا مخاطبان عاشق سکانس‌های اکشن هنر‌های رزمی و فولکلور چینی بودند.

 گودزیلا در مقابل کنگ - فروش: ۴۶۷ میلیون دالر

گودزیلا علیه کنگ یکی از بزرگترین فلم های رویدادی سال و پر از صحنه‌های اکشن عالی است. انتشار گودزیلا علیه کونگ بیش از هر چیز یک آزمایش بود. این اثر یکی از اولین فلمهایی بود که پس از بازگشایی مجدد سینما‌ها به نمایش درآمد.

ونوم 2 - فروش: 470 میلیون دالر

 Let There Be Carnage یکی از مواردی است که در آن منتقدان و طرفداران فلم با هم اتفاق نظر داشتند و پیگیری‌ها هر آنچه را که در مورد نسخه اصلی دوست داشتند را به طرفداران داد.

 کارآگاه محله چینی ۳ - فروش: ۶۸۶ میلیون دالر

اگرچه Venom: Let There Be Carnage هنوز در سینماها است، بعید است که ۲۰۰ میلیون دلار اضافی برای شکست «کارآگاه محله چینی 3» به دست آورد. این فلم جنایی اولین فلم از سه فلم چینی اکران شده در سال جاری است که در بین ۱۰ فلم برتر قرار دارد.

سریع و خشن 9 - فروش: 740 میلیون دالر

اگر کرونا نبود، «سریع و خشن 9» به معنای واقعی کلمه صد‌ها میلیون دالر بیشتر درآمد داشت. اما کمپنی یونیورسال خوشبختانه تصمیم گرفت که دیگر اکران فلم را به تعویق نیندازد، زیرا قبلاً یک سال به تعویق افتاده بود.

جیمز باند:زمانی برای مردن نیست - فروش: ۷۵۸ میلیون دالر

«زمانی برای مردن نیست» فلم دیگری است که یک سال خوب را سپری کرد. این اثر پایانی عالی برای دوران «دنیل کریگ» در نقش جیمز باند است و از بسیاری جهات، شبیه هیچ فیلم دیگر جیمز باند نیست.

سلام، مامان - فروش: ۸۲۲ میلیون دالر

«سلام، مامان» یک موفقیت بزرگ برای سینمای چین است، این فلم پردرآمدترین فلم با کارگردانی یک زن در تمام دوره ها است. با این حال، اگرچه سلام، مامان رسما دومین فلم پرفروش سال ۲۰۲۱ است اما تاکنون در هیچ منطقه‌ای خارج از چین اکران نشده است.

نبرد دریاچه چانگجین - فروش: ۸۹۶ میلیون دالر

در صدر فهرست پرفروش‌ترین فلمهای سال ۲۰۲۱، یک فلم چینی دیگر به نام «نبرد دریاچه چانگجین» قرار دارد و درآمد ناخالص فلم حتی جالب‌تر از «سلام، مامان» است. این فلم پرمصرفترین فلم چینی تا به امروز است، زیرا بودجه‌ای هنگفت با مصرف ۲۰۰ میلیون دالر داشت. اما این ریسک نتیجه داد و اکنون این فلم پردرآمدترین فلم چینی است که تا به حال ساخته شده است.

این فلم یک حماسه جنگی سه ساعته است که عساکر چینی را در حال نبرد با عساکر امریکایی به تصویر می‌کشد. با این حال، این فلم همچنان به نوعی توانست بر شهرت خود غلبه کند و علیرغم اینکه مملو از نادرستی‌های تاریخی است، تقریباً ۹۰۰ میلیون دالر فروخته است.

ع ا/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین