نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2031
-
الف
+

«علی نصیریان» با «روشنایی» به جشنواره فجر می رود

«علی نصیریان» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از آخرین حضور خود در سینما گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «علی نصیریان» بازیگر سریال «برادر جان» در یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت هایش در عرصه سینما گفت.

«علی نصیریان» در پیوند با آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری به میزان گفت: این روزها مصروف هیچ کاری نه در سینما و نه در تلویزیون نیستم و بیشتر وقتم را در خانه سپری می‌کنم.

وی در مورد بازی خود در یک فلم سینمایی بیان کرد: امسال تنها در فلم سینمایی «روشنایی» به ایفای نقش پرداختم که نمی‌خواهم پیرامون مضمون و شخصیتی که به ایفای آن پرداختم صحبتی کنم تا وقتی که اکران شود.

بازیگر سریال «میوه ممنوعه» در مورد حضور فلم «روشنایی» در چهلمین جشنواره فلم فجر عنوان کرد: از اینکه این فلم سینمایی در جشنواره فلم فجر حضور پیدا می‌کند یا نه خبری ندارم و برایم مهم هم نیست که این اتفاق بیفتد یا نیفتد بلکه برای من نتیجه و کیفیت یک اثر با اهمیت است نه چیز دیگری.

نصیریان با اشاره به تزریق واکسن کرونا خاطرنشان کرد: من دو دوز واکسن کرونا را زمان زیادی است که تزریق کرده‌ام و هیچ عوارضی هم نداشتم.

«علی نصیریان» زاده ۱۵ دلو(بهمن) ۱۳۱۳ در تهران بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تیاتر و تلویزیون اهل ایران است.

نخستین فعالیت او در سینمای ایران در فلم تحسین شده «گاو» محصول سال 1348 ساخته «داریوش مهرجویی» کارگردان کهنه کار سینمای ایران بود.

وی سال 1359در اولین پروژه تلویزیونی بزرگ بعد از انقلاب اسلامی ایران، یعنی سریال «هزار دستان» ساخته مرحوم «علی حاتمی» که چندی پیش از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده بود بازی کرد. 

نصیریان در سال 1362 نقش قاضی شارح را در سریال «سربداران» به کارگردانی «محمدعلی نجفی» ایفا کرد، نقشی که بین تمام نقش هایش تا آن تاریخ، منحصر به فرد بوده است.

این هنرمند ایرانی همچنان سال 1380 در سریال «همسایه ها»در کنار بازیگرانی چون«گوهر خیر اندیش»، مرحوم «حسین یاری»، «محمد رضا شریفی نیا» و «امین حیایی» به ایفای نقش پرداخت.

«علی نصیریان» در سال 1381 در اولین دوره انتخاب چهره های ماندگار، به عنوان چهره ماندگار عرصه هنر معرفی شد و در سال 1384 نشان درجه یک فرهنگ و هنر ایران را گرفت.

وی در سال 1386 یکی دیگر از شاهکارهایش را در سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی «حسن فتحی» به تصویر کشید.  

بیشتر بخوانید :

«علی نصیریان» عضو فرهنگستان هنر ایران شد

بازیگر سریال «میوه ممنوعه»: درباره نقش هایی که قرار است بازی کنم، تحقیق می کنم

آرزوی «علی نصیریان» در سال نو خورشیدی

تلخ‌ترین اتفاق زندگی استاد«علی نصیریان» از زبان «کامران تفتی»+ویدیو

جدیدترین حضور «علی نصیریان» در یک فیلم

«علی نصیریان»:وسواس زیادی برای انتخاب نقش دارم

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین