نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1500
-
الف
+

ناگفته های زنده یاد «مهرآوران» در گفتگو با آی فیلم

در این گزارش صحبت های زنده یاد «عزت الله مهرآوران» در خصوص حضورش در سریال «لیسانسه ها» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، زنده یاد «عزت الله مهرآوران» بازیگر پیشکسوت ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «لیسانسه ها» و «فوق لیسانسه ها» مشاهده کردند در یک مصاحبه در برنامه خارج از کادر شبکه جهانی آی فیلم از تجربه حضورش در این سریال ها  سخن گفته بود.

این هنرمند ایرانی که کرکتر «عباس نقوی» را بازی کرده در خصوص سریال «لیسانسه ها» گفته بود: این سریال اثر متفاوتی بود و «سروش صحت» هرگز باج نداد که مخاطب را بخنداند.

وی افزود: بازی «هوتن شکیبا» در این سریال آنقدر جذاب و گیرا بود که کسی نام من را به یاد ندارد و همه مرا به نام «بابای حبیب» می شناسند.

زنده یاد «مهرآوران» عنوان کرده بود: تمام عوامل این سریال به خوبی نقش های خود را ایفا کردند، چون آقای صحت به خوبی می دانست که چه نقشی را به چه کسی بسپارد و استقبال مخاطبان از سریال «لیسانسه ها» باعث شد تا ادامه آن در فصل دوم به نام «فوق لیسانسه ها» با همکاری «ایمان صفا» و «سروش صحت»  ساخته شود. 

وی در انتهای این برنامه در خصوص عشق یک هنرمند عنوان کرده بود: عشق در هنرمند زایا است هرگز نمی میرد و بنابراین هرگز هم نمی شود آن را تعریف کرد من فقط می دانم در کار هنری وقتی به مقام جنون و دیوانگی برسی آن وقت می شود گفت که عاشقی!

گفتنی است «عزت الله مهرآوران» بازیگر پیشکسوت ایرانی که مدتی قبل به علت ابتلا به کرونا در شفاخانه بستری بود شامگاه جمعه 16میزان(مهر) دار فانی را وداع گفت.

در پیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر سریال «لیسانسه ها» درگذشت

وخیم شدن وضعیت صحی «عزت‌الله مهرآوران»

«عزت الله مهرآوران»: نقش «پدر حبیب» بسیار به دلم نشست

«عزت الله مهرآوران» : بسیار دوست دارم با جوان‌ها کار کنم

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین