نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2496
-
الف
+

امروز در سریال «جایزه بزرگ» می بینید؛ دستگیری «محمود» و آغاز دردسر های «بیژن»

قسمت اول سریال «جایزه بزرگ» به کارگردانی «مهران مدیری» امروز از آیفیلم۲ نشر میشود.

به گزارش آی فیلم 2، با پایان یافتن سریال «مینو» قسمت اول سریال «جایزه بزرگ» به کارگردانی «مهران مدیری» امروز از آیفیلم۲ نشر میشود.

«جایزه بزرگ» زندگی خانواده‌ای را به تصویر می کشد که از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارند. در همین هنگام یکی از اعضای این خانواده به نام «بیژن جمالی» در قرعه‌کشی بانک، برنده یک موتر بسیار قیمتی شده‌ و برای گرفتن جایزه به بانک مراجعه می‌کند اما متوجه می شود که جایزه را به‌طور مشترک با فردی دیگر در اراک به نام «کامبیز باقی» برنده شده‌ است و...

«مهران مدیری»، «رضا شفیعی‌جم»، «سیدجواد رضویان»، «سیامک انصاری»، «ساعد هدایتی»، «سعید پیردوست»، «محمد شیری»، «روشنک عجمیان»، «فلامک جنیدی»، «بهنوش بختیاری»، «سیاوش قاسمی»، «شهربانو موسوی»، «ترلان پروانه»، «اصغر حیدری»، «علی کاظمی»، «لیدا عباسی» و «بهرام نامی» بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «جایزه بزرگ» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «بیژن» با نقش آفرینی «مهران مدیری» که در یک رستورانت مصروف کار است به دلیل اوضاع نا به سامان اقتصادی اش مقداری پول از «محمود» پسر کاکایش قرض گرفته است اما توان پرداخت آن را ندارد، در این میان زن عموی بیژن مقداری پول به او می دهد و از او می خواهد تا یک موتر برای پسرش بخرد، «مراد» شوهر خواهر بیژن که فردی خلافکار است از این مساله آگاه می شود و ...

بر اساس این گزارش، سریال «جایزه بزرگ» هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، ساعت 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «جایزه بزرگ»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر