نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2900
-
الف
+

علت کم کاری بازیگر «او یک فرشته بود» از زبان خودش

«مرتضی ضرابی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از دلایل کم کاری خود گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مرتضی ضرابی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «او یک فرشته بود» تماشا کردند در یک مصاحبه از دلایل کم کاری اش گفت.

این هنرمند ایرانی با اشاره به  کلیشه‌ای شدن حضورش در نقش‌های منفی عنوان کرد: یک مدت فقط نقش‌های منفی به من پیشنهاد می‌شد، نقش‌های وحشتناکی که فقط کم مانده طرف بیاید آدم بخورد، اما واقعاً این نقش‌ها برایم جذابیت نداشتند. وقتی یک بازیگر برای مدتی نباشد و فعالیت نکند، به مرور فراموش می‌شود.

«مرتضی ضرابی» زاده ۱۳ ثور (اردیبهشت) ۱۳۳۵ در تهران بازیگر و چهره‌پرداز اهل ایران است.

ضرابی از سال 1353 به عنوان بازیگر حرفوی، در کارگاه نمایش مصروف به کار شد و تا سال 1360 به کار خود در آنجا ادامه داد. وی از سال 1361 به گروه گریم صدا و سیمای ایران پیوست و در کنار بازیگری، به فعالیت در این عرصه مصروف شد.

این هنرمند ایرانی، در سال 1364 با ایفای نقش در فلم «مأموریت»، قدم به عرصه ی سینما گذاشت. او علاوه بر چهره پردازی و بازیگری، در زمینه ی طراحی دکور و کارگردانی نیز سابقه فعالیت دارد.

«دستفروش»، «دزد عروسک ها »، «تماس شیطانی»، «دزد عروسک ها»، «آواز تهران»، «تماس شیطانی»، «تحفه هند»، «اشک و لبخند»، «قاعده بازی»، «پشت دیوار شب»، «دختری با کفش های کتانی»، «بوی کافور، عطر یاس»، «خروس بی محل»، «آدم باش»، «جنجال در عروسی» و «آینه شیطان» از جمله فلم هایی است که «ضرابی» در آن ایفای نقش داشته است. 

این بازیگر قدیمی تلویزیون ایران در سریال‌هایی چون «مثل آباد»، «محله بروبیا»، «محله بهداشت»، «او یک فرشته بود» و «امام علی (ع)» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

«او یک فرشته بود» را در وب سایت آی فیلم 2 تماشا کنید

سکانس جنجالی سریال «او یک فرشته بود»/ عشق شیطان به انسان!

م ا 

نظر شما
ارسال نظر