نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2499
-
الف
+

بازیگر «یوسف پیامبر» با یک سریال جدید به قاب تلویزیون بازمی گردد

«محمود پاک نیت» به جمع بازیگران سریال «تب و تاب» به کارگردانی «داریوش مختاری» اضافه شد.

به گزارش آی فیلم 2، «محمود پاک نیت» بازیگر سریال های در حال نشر «نفس گرم»، «پرده نشین» و «مینو» در شبکه آی فیلم 2، مقابل کمره سریال «تب و تاب» می رود.

تصویربرداری سریال «تب و تاب» به نویسندگی و کارگردانی «داریوش مختاری» با موضوع ملودارم اجتماعی از روز یکشنبه  ۲۱ سنبله (شهریور) با ضبط صحنه‌های خارجی آغاز شد.

«مهدی شفیعی»، تهیه‌کننده این سریال در یک مصاحبه ضمن اعلام خبر بالا افزود: این سریال با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی آماده می‌شود. 

وی افزود: در این مجموعه تلاش شده است تا موضوعاتی که خانواده با آن درگیر است را در بستر یک ملودرام اجتماعی روایت کنیم. این سریال در ۲۵ قسمت آماده خواهد شد و امیدواریم طبق برنامه‌ریزی کار پیش برود.

در این سریال بعلاوه محمود پاک نیت بازیگرانی همچون «فرشته سرابندی»، «حدیث نیکرو»، «خیام وقار»، «عطا عمرانی»، «نسرین مرادی»، «فهیمه مومنی»، «ریحانه رضی»، «افسانه ناصری» و... به ایفای نقش می‌پردازند.

«داریوش مختاری» کارگردان مجموعه «تب و تاب» نویسندگی سریال «اغما» و کارگردانی فلم تلویزیونی «دل‌شوره» را برعهده داشته است.

گفتنی است تا کنون سریال های «روزی روزگاری»، «پدر سالار»، « پس از باران»، «روشن تر از خاموشی»، «یوسف پیامبر»و «شب دهم» با بازی «محمود پاک نیت» از شبکه ای فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

چرا بازیگر «یوسف پیامبر» کمتر فلم بازی می کند؟

فلم - ماجراى خواستگارى و ازدواج «محمود پاک نيت» و «مهوش صبركن»

قدردانی «محمود پاک نیت» از کارکنان صحی

«محمود پاک نیت»: بازی در نقش «یعقوب نبی» صبرم در زندگی را زیاد کرده است

بازیگران سریال «یوسف پیامبر» این روزها چه کار می کنند؟

م ا 

نظر شما
ارسال نظر