نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3849
-
الف
+

ناگفته های «آتش تقی پور» از سریال تاریخی «سربداران»

«آتش تقی پور» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از علت محبوبیت سریال «سربداران» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، همزمان با نشر سریال تاریخی «سربداران» از شبکه آی فیلم 2، «آتش تقی پور» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از نقش خود در این سریال سخن گفت.

وی در خصوص علت محبوبیت سریال «سربداران» عنوان کرد: به نظرم سریال سربداران یک شاهکار است، در آن زمان «محمدعلی نجفی» و دوستانش خیلی خوب کار کردند و یکسری آدم حرفوی تحصیل کرده دور هم جمع شده بودند و بازیگران خوبی هم برای سریال انتخاب شده بودند‌. سربداران چه آن زمان که برای بار اول نشر شد و چه طی این سال‌ها به دل‌ها نشسته است.

این هنرمند ایرانی درباره کرکتر خود  در این سریال گفت: من نقش پسر عموی طغای را بازی کردم. نقش طغای را زنده یاد «فیروز بهجت محمدی» بازی می‌‌کرد و انصافاً خیلی خوب هم این نقش را بازی کرد؛ من جزو دار و دسته مغول‌ها بودم اما هیچ‌وقت به جنگ نمی‌رفتم و همیشه به عیش و نوش مصروف بودم. نقشی که در سریال داشتم وجهه دیگری از مغول را نشان می‌داد. معمولاً مغول‌ها بیشتر به عنوان جنگاور نشان داده شده‌اند اما پسر عموی طغای چهره جدیدی از یک مغول را به نمایش می‌گذاشت.

«آتش تقی پور» با اشاره به خاطره‌‌ای از سریال سربداران گفت: در یکی از سکانس‌ها ناگهان اسب ها شروع کردند به لگد زدن و گاز گرفتن. مرحوم بهجت محمدی که روی اسب سوار بود خیلی سریع روی درخت پرید و از مهلکه نجات یافت. همه‌جا از زرنگی و ورزیده بودن آن مرحوم حرف زده‌ام. حیف که خیلی زود از بین ما رفت.

این بازیگر کهنه کار ایرانی در خصوص فعالیت این روزهایش گفت: من در سریال «آهوی من مارال» بازی میکنم و برای بازی در دو سریال دیگر هم قرارداد بسته‌ام که کار هنوز شروع نشده است.

گفتنی است تا کنون سریال های «ستایش3»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم»، «تفنگ سرپر»، «خانه‌ای در تاریکی»، «شیخ بهایی»، «پشت کوه‌های بلند» و «معمای شاه» با هنرنمایی «آتش تقی پور» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است. 

سریال «سربداران»هر شب ساعت 21:00 به وقت تهران و کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«آتش تقی پور»: کرونا باعث شد قدر داشته هایمان را بدانیم

«آتش تقی پور» از «ستایش 3» گفت

م ا 

نظر شما
ارسال نظر