نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3144
-
الف
+

اختصاصی آی فیلم2؛ «شمیلا شیرزاد»: تا ساعت 10 شام کار می کردم/آرزویم این بود که پیلوت شوم

«شمیلا شیرزاد» بازیگر نوجوان فلم «خورشید» با حضور در شبکه آی فیلم 2 از سختی زندگی کودکان کار سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شمیلا شیرزاد» بازیگر نوجوان افغانستانی که با ایفای نقش در فلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی «مجید مجیدی» به شهرت رسیده بود با حضور در استدیو شبکه آی فیلم 2 طی یک گپ و گفت صمیمانه از حضورش در این فلم گفت.

این بازیگر افغانستانی که متولد سال 1388 خورشیدی در تهران و اصالتا اهل کابل می باشد در بخشی از صحبت هایش ضمن معرفی خود در خصوص حفظ اصالت افغانستانی اش اظهار کرد: من به همراه اعضای خانوده ام همیشه به زبان فارسی دری صحبت می کنیم از این رو  با وجود زندگی در ایران به این زبان مسلط هستم. 

بانو «شیرزاد» که قبل از حضور در فلم مجیدی جز کودکان کار بود در خصوص زندگی اش قبل از ورود به عرصه بازیگری عنوان کرد: من صبح زود به مکتب می رفتم و پس از آن در دوره های آموزش قرائت قرآن اشتراک می کردم و پس از آن  سر کار می رفتم و تا ساعت 9 تا 10 شام کار می کردم.

وی افزود: من آرزو داشتم که پیلوت شوم و  بازیگر ی را دوست داشتم اما به خاطر شرایط زندگی ام هرگز فکر نمی کردم امکان ورود به این حرفه را داشته باشم و هنگامی که این مساله را با اطرافیانم مطرح می کردم آن ها به من می گفتند که برای بازیگر شدن باید آشنا داشته باشم از این رو به خودم می گفتم که نمی توانم به رویایم برسم پس دلیلی ندارد که به آن فکر کنم.

این نوجوان افغانستانی اظهار کرد: هر روز سر کار می رفتم و طعنه هایی که مردم به من می زدند من را اذیت می کرد و اصلا دوست نداشتم که سر کار بروم و دعا می کردم که کلان شوم  و دیگر مجبور نباشم در مترو کار کنم.

بازیگر فلم «خورشید» با اشاره به سختی های زندگی کودکان کار گفت: آن زمان که مصروف کار بودم گاهی با برادرم به یک فروشگاه در نزدیکی شهرک اکباتان تهران می رفتیم و در آنجا محلی بود که کودکان در آن بازی میکردند، همیشه حسرت می خوردیم که ای کاش ما هم می توانستیم مانند سایر کودکان همراه خانواده خود تفریح کنیم و خوش باشیم  و از خدا می خواستم که ای کاش من جای آن ها بودم....

م ا 

نظر شما
ارسال نظر