نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4510
-
الف
+

درگذشت خواننده سریال «مختارنامه» تکذیب شد

اخبار مربوط به فوت «سهیلا خواجه»، آوازخوان تیتراژ پایانی سریال «مختارنامه» بر اثر ابتلا به ویروس کرونا تکذیب شد.

به گزارش آی فیلم 2،  خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فوت آوازخوان تیتراژ پایانی سریال «مختارنامه» صحت ندارد.

«محمدحسین زندویان» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن رد خبرهای منتشر شده در فضای مجازی از فوت خواننده‌ی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: از دیروز خبرهای مبنی بر فوت «شَروه‌خوان» ( آوا و نغمه غمگینانه جنوب ایران) بوشهری و خواننده‌ لالایی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شد.

وی ادامه داد: این خبر سراسر کذب است چرا که خواننده اصلی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بانو «صدیقه بحرانی» هستند و نه خانم سهیلا خواجه و دوم اینکه هر دو شروه خوان و مرثیه خوان اهل بیت در حیات هستند.

سهیلا خواجه که در چند نمایش و تیاتر همکاری داشته و در بین اهالی تیاتر به یک چهره شناخته شده تبدیل شده، با انتشار پیامی خبر فوت خود را تکذیب کردند.

موسیقی متن سریال مختارنامه یکی از تاثیرگذارترین آهنگ های عاشورایی است که طی سال های گذشته در میان مردم بسیار محبوب شده است.

آهنگ مختارنامه توسط «امیر توسلی»  آهنگساز ایرانی ساخته شده که موسیقی فلم ها و سریال های مشهوری همچون شهرزاد، اخراجی ها، معراجی ها، سقوط یک فرشته، نهنگ عنبر، رسوایی و تگزاس را در کارنامه هنری خود دارد.

سریال مختارنامه بین سال های 1382 تا 1389 به کارگردانی «داود میرباقری» و با درخشش «فریبرز عرب نیا» در نقش مختار ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

با «اکبر سلطانعلی» آوازخوان تیتراژ سریال «مختار» آشنا شوید

سالگرد درگذشت «ماه چهره خلیلی»؛ سکانسی از سریال «مختارنامه»

فریبرز عرب نیا برای «ماهچهره خلیلی» نوشت

سکانسی که بازیگر نقش «شمر» نتوانست بازی کند

«امین زندگانی»: می ترسیدم در «مختارنامه» ایفای نقش کنم

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین