نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1432
-
الف
+

شاعر برجسته افغانستانی به علت ابتلا به کرونا در شفاخانه بستری شد

«محمد سرور رجایی» شاعر برجسته افغانستانی به علت ابتلا به کرونا در شفاخانه بستری شد.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد سرور رجایی» از چهره های فرهنگی افغانستان که در ایران زندگی می کند به علت ابتلا به کرونا در شفاخانه بستری شد.

در یکی دو روز اخیر بسیاری از دنبال‌کنندگان و علاقه‌مندان به این شاعر و نویسنده با انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی از مردم درخواست داشتند تا برای بهبود وضعیت صحی او دعا کنند.

«عاطفه رجایی»، دختر محمد سرور رجایی در یک مصاحبه آخرین وضعیت پدرش را تشریح کرد و گفت: وضعیت ایشان نسبت به چند روز گذشته بسیار بهتر شده است. اکنون 5 روز است که پدرم در شفاخانه بستری است و با رسیدگی‌های پرسونل صحی وضعیت بهتری دارد.

وی اضافه کرد: چند روز پیش که ایشان تست داد و نتیجه‌اش منفی شد، انتظار داشتیم که حالشان بهتر شود اما پس از گذشت چند روز اوضاعش بهبود پیدا نکرد تا اینکه چند روز پیش با مراجعه مجدد به طبیب سی‌تی‌اسکن ریه دادند و مشخص شد که ریه پدرم نزدیک به 50 فیصد درگیر ویروس کرونا شده است.

وی به تسنیم گفت: با این وضعیت، ایشان را در شفاخانه بستری کردیم و اطبا معتقدند که فعلا باید در شفاخانه تحت نظر باشد تا اوضاعش پایدار شود.

«محمد سرور رجایی» نویسنده و شاعر شاخص افغانستانی است که تاکنون آثار زیادی نگاشته است که کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» یکی از آثار شاخص وی می باشد.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«محمد سرور رجایی» در مراسم اختتامیه «نواهنگ»: موسیقی می تواند فارسی زبان ها را به یکدیگر بیشتر نزدیک کند

رجایی: رونمایی از 2 کتاب در نهمین جشن واره «قند پارسی»/هدف ما شناسایی جوانان مستعد افغانستانی است

م ا 

نظر شما
ارسال نظر