نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3524
-
الف
+

«محمد هادی قمیشی» به علت ابتلا به کرونا در شفاخانه بستری شد

«محمد هادی قمیشی» بازیگر پیشکسوت ایرانی به علت ابتلا به بیماری کرونا در شفاخانه بستری شد.

به گزارش آی فیلم 2، بیماری کرونا ریه‌های «محمدهادی قمیشی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران را درگیر کرده و او راهی شفاخانه شد تا تحت نظر اطبا باشد.

گفته می شود بیش از ۳۵ فیصد ریه‌ این بازیگر ایرانی مصاب به کرونا شده است.محمد هادی قمیشی

 آقای «قمیشی»در یک مصاحبه گفته است: سه روزی است که در شفاخانه بستری هستم؛ مصروف بازی در سریال «سایه‌های رعنا» به کارگردانی «داریوش جهانگیری» بودم؛ همچنین در «جیران» «حسن فتحی» و پیش‌تر از آن در «زخم‌کاری» «مهدویان» ایفای نقش کردم.

این هنرمند ایرانی درباره وضعیت صحی اش توضیح داد: شب‌های سختی را سپری می‌کنم و اطبا گفته‌اند از هفته آینده وضعیت رو به بهبود خواهد بود. به گروه‌های فلمبرداری هنگام کار سفارش می‌کنم، پروتکل‌های صحی را رعایت کنند. 

«محمدهادی قمیشی»، بازیگر سینما و تلوزیون ایران می باشد که مخاطبان آی فیلم2 او را بیشتر با سریال‌های «پس از باران»، «پریا» و «برادر» می‌شناسند.

وی علاوه‌بر بازیگری به‌عنوان طراح صحنه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

مهمترین آثار محمدهادی قمیشی در حرفه‌ طراح صحنه، سریال های بهترین نقش زندگی، مامور بدرقه، لبه تاریکی، خانه‌ای در تاریکی، دنیای شیرین، ستاره قطبی و فرار است.

گفتنی است تاکنون سریال های «پس از باران»، «ستایش 3»، «خانه ای در تاریکی» و  «خوش رکاب» با هنرنمایی«محمدهادی قمیشی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین