نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4516
-
الف
+

«شمیلا شیرزاد» چگونه ستاره فلم «مجید مجیدی» شد؟

«شمیلا شیرزاد» بازیگر نوجوان افغانستانی  با حضور در ویژه‌ برنامه عید قربان شبکه آی فیلم2 از نحوه حضورش در فلم سینمایی «خورشید» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2،«شمیلا شیرزاد» بازیگر نوجوان افغانستانی با حضور در ویژه‌ برنامه عید قربان شبکه آی فیلم2 که سه شنبه 29 سرطان(تیر) از این رسانه نشر شد، از نحوه حضورش در فلم سینمایی «خورشید» سخن گفت.

بانو «شیرزاد» که در این ویژه برنامه به همراه برادرش «ابوالفضل شیرزاد» از دیگر بازیگران فلم «مجید مجیدی» حضور داشت ضمن تبریک عید قربان از نحوه آشنایی اش با کارگردان فلم «خورشید» عنوان کرد: من در یکی از مکاتبی مصروف به تحصیل بودم که مختص کودکان کار در ایران تاسیس شده بود مهمان هایی برای بازدید از این مکتب مراجعه می کردند و در هر نوبت یکی از متعلمان به عنوان راهنما این مسئولیت را بر عهده داشت و در روز ورود آقای مجیدی من به عنوان راهنما همراهیشان کردم و وی از قدرت بیان من خوشش آمد و عنوان کرد که اگر بخواهم فلم جدیدی بسازد دوست دارد که من نیز در اثر جدیدش حضور داشته باشم.

 «شمیلا شیرزاد» که اکنون نامش به عنوان یکی از ستاره های فلم سینمایی «خورشید» ساخته «مجید مجیدی» سرتیتر تمامی رسانه های خبری شده اظهار کرد: پس از حضور در این فلم دیگر در سرک کار نمی کنم و وقت بیشتری را برای درس خواندن دارم.

وی در خصوص خاطرات حضورش در این فلم و نقش آفرینی با بازیگران برجسته ایرانی همچون «جواد عزتی» گفت: همه عوامل فلم از جمله «مجیدی مجیدی» رفتار پدرانه و مهربانی نسبت به همه کودکانی که در این فلم بازی می کردند داشتند من ابتدا که برای بازی در  این فلم انتخاب شدم «جواد عزتی» را نشناختم ولی ازقبل هرچند مدت یکبار به سینما می رفتم و فلم های طنز ایشان مانند «هزارپا» را تماشا کرده بودم و بسیار خوشحال شدم که در کنار ایشان بازی کردم.

«شمیلا شیرزاد» هنرمند خردسن افغانستانی از آرزو ها و اهدافش برای آینده عنوان کرد: من آرزوی صلح  برای افغانستان دارم و چون من و برادرم در ایران متولد شدیم آرزو دارم که کشورم را ببینم.

«ابوالفضل شیرزاد» نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در فلم «خورشید» عنوان کرد: من آرزو دارم که هنرمند مشهوری شوم و امیدوارم که در هیچ کشوری کودکان کار همچون من و خواهرم وجود نداشته باشند. 

گفتنی است فلم سینمایی «خورشید» جدیدترین اثر سینمایی «مجید مجیدی » است، این کارگردان ایرانی که در کارنامه خود سابقه درخشانی در زمینه تولید آثاری در ژانر کودک و نوجوان دارد، در این فلم به سراغ به تصویر کشیدن معظلات اجتماعی و دغدغه کودکان کار ایران و افغانستان رفته است.

فلم «خورشید» برنده جایزه بهترین فلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ایران شد و همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین فلمبرداری و طراحی صحنه گردید.

همچنین «شمیلا شیرزاد» و «ابوالفضل شیرزاد» بازیگران افغانستانی فلم سینمایی خورشید در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فلم فجر ایران لوح تقدیر ویژه داوران بخش سودای سیمرغ را کسب کردند.

جواد عزتی، علی نصیریان، طناز طباطبایی، روح الله زمانی، شمیلا شیرزاد، محمدمهدی موسوی، ابوالفضل شیرزاد، علی غابشی، مانی غفوری، صفر محمدی، علی تقوازاده، بابک لطفی خواجه پاشا و یوسف صفری بختیاری بازیگران این فلم هستند.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«شمیلا شیرزاد»: می خواهم بازیگری را ادامه دهم

اعلام نامزدان بخش های مختلف جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران

شمیلا شیرزاد: اهل شعار دادن نیستم/ آرزو دارم مکتبی بسازم و به بچه ها کمک کنم

«خورشید» ایران راهی اسکار می شود؟

«خورشید» در بین ۲۰ فلم برتر جشنواره ونیز و تورنتو

نمایش فلم «مجید مجیدی» در میان ۷ فلم برتر بین‌المللی جشنواره میامی

برگزیدگان جشنواره فیلم کودک و نوجوان ایران معرفی شدند

فلم «خورشید» اثر جدید «مجید مجیدی» با 2 فلم ایرانی دیگر راهی ونیز شدند

نشر اولین تیزر فلم «خورشید» در رسانه‌های سینمایی جهان

«روح‌الله زمانی» بهترین بازیگر جوان جشنواره ونیز شد

نمایش فلم خورشید در جشنواره فلم های انگلستان و برزیل

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
علی محمد رهنما

همه ما همین آرزو را داریم.

احسان غلامی:

آمین خواهر عزیزم‌، برادر خوبم، امیدوارم‌ که‌ در کشور افغانستان صلح برقرار شود و ما هم‌ به کشورمان برگردیم‌. من هم‌خیلی‌ دلتنگ‌ کشورم‌ هستم.

مبارز هروی:

آمین یارب العالمین