نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2374
-
الف
+

ششمین فلم جشنواره عیدانه آی فیلم2؛ «خوش دست»

«خوش دست» سه شنبه 5 اسد(مرداد) از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان، از تاریخ 31 سرطان(تیر) تا 7 اسد(مرداد) هر روز یک فلم سینمایی از شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

فلم سینمایی «خوش دست» به کارگردانی «اکبر منصورفلاح» تولید سال 1392، سه شنبه 5 اسد(سرطان) 1400 در جدول نشر شبکه جهانی آی فیلم2 قرار می گیرد.

بیژن که نزد یک داکتر مسئول تزریقات و پیچکاری است، به خاطر تزریق آمپول بدون درد، به بیژن خوش دست معروف است و پیرمردی به نام حاج قاسم به خاطر مرضش هر روز به آنجا می‌آید و بیژن آمپول‌های او را می‌زند. حاج قاسم که پیرمرد تنهایی است، تصمیم می‌گیرد با همکاری بیژن و بر اساس یک پلان دقیق، اولادهایش را به خود نزدیک کند.

رامین ناصرنصیر، رامتین خداپناهی، کاظم افرندنیا، مهدی امینی‌خواه، فریبا نادری، پرستو صالحی، عباس جمشیدی، فریبا امینیان و آزاده ریاضی بازیگران این فلم هستند.

بر این اساس، فلم سینمایی «خوش دست» سه شنبه 5 اسد(سرطان) 1400 ساعت 16:00 به وقت کابل و تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

گفتنی است تکرار اول فلم های سینمایی هر شب ساعت 22:00 به وقت کابل و تهران و 22:30 به وقت تاجیکستان نشر می شود و تکرار های بعدی نیز به همین ترتیب هر شش ساعت یکبار خواهد بود.

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر