نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3135
-
الف
+

بازیگر «دنیای شیرین دنیا» 37 ساله شد

در این گزارش به بهانه سالروز تولد «اشکان اشتیاق» مروری بر کارنامه هنری این بازیگر جوان ایرانی داشته ایم.

به گزارش آی فیلم2، «اشکان اشتیاق» بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون شاهد نقش آفرینی وی در سریال طنز «نقطه سرخط» هستند، در 6 سرطان(تیر) سال 1363 خورشیدی در شهر تهران به دنیا آمد.

اشتیاق

«اشتیاق» در سال 1376 زمانی که تنها 13 سال داشت که در سریال «دنیای شیرین» به کارگردانی «بهروز بقایی» به ایفای نقش پرداخت.

در هر قسمت از این سریال تلویزیونی، داستان دو خانواده روایت می شود که راوی داستان دختری به نام «شیرین» هست.

اشتیاق

بازی در سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی «مهران غفوریان» او را به شهرت رساند. وی در این سریال در نقش ارژنگ پسر آرام و درس خوان داکتر مهرتاش سرایدار در کنار «مهران غفوریان»، «کامران ملک مطیعی»، «نصرالله رادش»، «حمید لولایی» و «یوسف تیموری» ایفای نقش کرد.

اشتیاق

اما او در همان سال با برنامه «سیب خنده» به کارگردانی «رضا عطاران» با بازیگرانی چون «سید جواد رضویان»، «یوسف تیموری» و «مجید صالحی» هم بازی شد و سال پرکاری را برای خود رقم زد.

سیب خنده

وی در سال 1387 در سریال «سه در چهار» در کنار بازیگران به نامی همچون محمد کاسبی، مهران رجبی ، شهره لرستانی و علی صادقی به ایفای نقش پرداخت.

داستان این سریال مربوط به 2 باجه(باجناق) و فامیل شان می باشد که تصمیم می گیرند برای تامین معاش زندگی شان یک کمپنی خدماتی تاسیس کنند ، این موضوع آن ها را درگیر ماجراهایی خنده دار می کند.

اشتیاق

«سه دونگ، سه دونگ» که در سال 1389 از صدا و سیمای ایران نشر شد یکی دیگر از سریال هایی است که در کارنامه هنری «اشکان اشتیاق» دیده می شود.

اشکان اشتیاق در سال 1390بار دیگر با سریال «نقطه سر خط» به کارگردانی «سعید آقاخانی» دیده شد، او در این سریال با بازیگرانی همچون حمید لولایی، علی صادقی و مریم سعادت همبازی شده است.

این سریال درباره کارمندی است که بعد از مدت‌ها تقاضای قرضه بانکی او مورد موافقت قرار می‌گیرد، اما همزمان حکم تقاعد وی صادر می‌شود و این مسئله، ماجراهایی را برای شخصیت‌های داستان به وجود می‌آورد.

اشکان اشتیاق در سال های 1393- 1394 در سریال «دردسرهای عظیم1» و «دردسر های عظیم 2»  با نقش کامران پسر آقای فرحان ظاهر شد. 

اشتیاق

این هنرمند ایرانی همچنین در سریال های «دوستانه»، «خاتون»، «خانه اجاره ای»، «آقای مدیر»، «رخنه»، «قرعه»، «پرستاران»، «پنچری»، «زوج یا فرد»، «آخر خط»، «بوتیمار» و  فلم های «یکی برای همه»، «چپ دست» و «لداده» نیز بازی کرده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر