نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3340
-
الف
+

با «مریم سعادت» بازیگر سریال «نقطه سر خط» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «مریم سعادت» بازیگر سریال در حال نشر «نقطه سرخط» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم سعادت» بازیگر نقش (گندم) در سریال در حال نشر«نقطه سر خط»  متولد 24 سنبله (شهریور) 1337 خورشیدی فارغ التحصیل لیسانس رشته تیاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد.

وی در 36 سالگی با نقش «اعظم جمالی» در سریال خاطره انگیز «قصه ها تا به تا»به شهرت رسید.

سعادت

این بانوی هنرمند ایرانی کارش را در دنیای هنر از سال ۱۳۶۰ با عروسک گردانی شروع کرد و در سال 1366 با صداپیشگی نقش «نوک طلا» در سریال عروسکی «خونه مادربزرگه» حضور داشت.

وی سال 1367 هم عروسک گردان و صداپیشه مجموعه «عطر و گلاب بپاشید» بود.

سعادت

بانو «سعادت» در سال 1369 اولین بار با نقش کوتاهی در سریال «آرایشگاه زیبا» به کارگردانی «مرضیه برومند» در کنار «پری امیر حمزه» و «مرتضی احمدی»  مقابل کمره رفت.

وی در سال 1373 وقتی 36 ساله بود با مجموعه «قصه های تا به تا» بین مردم محبوبیت زیادی کسب کرد؛ این بانوی هنرپیشه بعلاوه عروسک گردانی «زی زی گولو» ایفاگر نقش «اعظم جمالی» در این سریال بود.

او در خصوص بازی اش در سریال عروسکی زی زی گولو در یک مصاحبه گفته است: لحظه هایی که بازی داشتم «عادل بزدوده» کار عروسک گردانی را انجام می داد و وقتی بازی نداشتم خودم عروسک گردان زی زی گولو می شدم.

سال 1380 در یک قسمت از سریال «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام» نقش زن کلاهبرداری را بازی کرد که به دروغ احضار روح می‌ کرد.

در سال 1393 مریم سعادت در سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی «برزو نیک نژاد» نقش مادری را بازی می‌کند که نگران آینده دختر خود است و به همین دلیل جلوی پای خواستگار او سنگ می‌اندازد.

سعادت

وی همچنین در سریال‌هایی چون «خوش‌غیرت»، «کتابفروشی هدهد»، «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام»، «نقطه سر خط»، «مدرسه مادربزرگ‌ها»، و «آرایشگاه زیبا» مقابل کمره «نیک‌نژاد» بازی کرده است.

سعادت

بانو سعادت تنها بازیگر نیست وی در چند فلم مشاور کارگردان، عروسک گردان، گوینده عروسکی و گرداننده نیز بوده است.

از دیگر کارهای سینمای او می توان به اسب ، یک بوس کوچوکو،‌ دربه در ها، ماهی ها عاشق می شوند، تارزن و تارزان، ‌شهر زنان، کارآگاه ۲، زن ها فرشته اند ۲، گروه آلما، دشمن زن، پدر آن دیگری، میهمان ناخوانده  و سریال های  شرایط خاص، محکومین، پنچری، قطارچیان، قرعه، دردسرهای عظیم 2، باغ سرهنگ، آب‌پریا، آرزوهای،شیرین، باجناغ‌ها، خوش‌غیرت،  بانکی‌ها، کلبه سپید و تولدی دیگر اشاره کرد.

سعادتسعادت

گفتنی است تا کنون سریال های «قصه ها تا به تا»، «خونه مادربزرگه»، «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام»، «دردسرهای عظیم»، «آرایشگاه زیبا»،«خوش‌غیرت»، «کتابفروشی هدهد»، «دردسرهای عظیم 2»، «خوش رکاب»، «تولدی دیگر»، «آب‌پریا»،«فروشگاه» و «خودرو تهران 11»  با هنرنمایی «مریم سعادت» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

سعادت

لازم به ذکر است سریال «نقطه سر خط» با بازی «مریم سعادت» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«مریم سعادت» : شهرتم را از «زی زی گولو» دارم

سریال «شرایط خاص» با نقش آفرینی کمیدین های آی فیلم 2+ویدیو

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین