نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1746
-
الف
+

«امید حسینی»: خوشحالم که با مسابقه «نواهنگ» توانستم در دل مردم جای بگیرم

«امید حسینی» برگزیده مردمی مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» در مصاحبه با خبرنگار شبکه آی فیلم 2، از تجربیات و اهداف آینده اش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «امید حسینی» از برگزیدگان مردمی مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» در حاشیه مراسم اختتامیه این برنامه در مصاحبه با خبرنگار شبکه آی فیلم 2، از اهداف آینده و تجربیات حضورش در این مسابقه سخن گفت.

این آوازخوان جوان افغانستانی با ابراز خرسندی از حضورش در این مسابقه گفت: پیش از اشتراک در این برنامه، فعالیت های خوانندگان مهاجر را به صورت مجازی دنبال می کردم اما این برنامه فرصتی را فراهم کرد تا این هنرمندان جوان و با استعداد را از نزدیک ملاقات کنم و از مشاهده پیشرفت آن ها بسیار خوشحال شدم. 

وی افزود: بسیار خرسندم که با اشتراک در مسابقه «نواهنگ» در دل مردم جای پیدا کردم و امیدوارم که با موزیک های خوب و وطنی بتوانم جوابگوی محبت هایشان باشم.

«حسینی» با اشاره به تجربه حضورش در مسابقه «نواهنگ» اظهار کرد: با اشتراک در این مسابقه با داوران برجسته ایرانی آشنا شدم که این امر محکی بود برای من، که از تجربیات این اساتید استفاده کردم و توانستم نظراتشان را جلب کنم.

وی در ارتباط با خلق آثار تلفیقی موسیقی ایران و افغانستان عنوان کرد: اساتیدی که در زمینه صداسازی و آوازخوانی با آن ها کار کردم متاسفانه فضای موسیقی افغانستانی مرا درست نشنیده اند؛ اگر بتوانیم موسیقی دو کشور را تلفیق کنیم اتفاق خوبی خواهد افتاد.

برگزیده مردمی مسابقه «نواهنگ» در خاتمه بیان کرد: من به همراه «احمد جیلانی»، دیگر اشتراک کننده این برنامه استعدادیابی به صورت دو نفره همکاری می کنیم و اهداف و برنامه های کلانی برای آینده در سر داریم.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر