نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1512
-
الف
+

«جاوید یوسفی»: برگزاری مسابقه «نواهنگ» در کشف استعداد های پنهان آوازخوانی بسیار موثر است

در این گزارش پیام ویدیویی «جاوید یوسفی» از آوازخوان های جوان افغانستان برای اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» را نظاره گر هستید.

به گزارش آی فیلم 2، «جاوید یوسفی» از آوازخوان های جوان افغانستان در یک پیام ویدیویی در ویژه برنامه اختتامیه مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2 که روز سه شنبه 18 جوزا (خرداد) در سالن همایش های «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» در شهر تهران برگزار شد، از برگزاری این مسابقه استعدادیابی ابراز امیدواری کرد.

وی در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد: از هیات برگزار کننده این برنامه تشکری می کنم، بی شک برگزاری چنین مسابقاتی در کشف و معرفی استعداد های پنهان آوازخوانی بسیار موثر است و یک اقدام نیک در عرصه فرهگ است به ویژه برای مهاجرینی که دور از وطن هستند.

«یوسفی» بیان کرد: برای همه اشتراک کنندگان در مسابقه «نواهنگ» چانس خوب می خواهم، قطعا فعالیت در عرصه موسیقی زحمت و کار زیادی دارد.

گفتنی است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ»  12 نفر در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

در بخش فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند و «کبیر حسینی» و «امید حسینی» بهترین آوازخوان های مسابقه «نواهنگ» از نگاه مردم انتخاب شدند.

علاقه مندان برای مشاهده ویدیو کامل ویژه برنامه اختتامیه مسابقه نواهنگ می توانند به آدرس وب سایت شبکه آی فیلم2 به آدرس fa2.ifilmtv.com قسمت برنامه ها مراجعه کنند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر