نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1533
-
الف
+

هنرنمایی جوان ترین‌ صداپیشه ایرانی در ویژه برنامه اختتامیه «نواهنگ»

در این ویدو شاهد هنرنمایی «میلاد آرمند»صدا پیشه جوان ایرانی در اختتامیه مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2 خواهید بود.

به گزارش آی فیلم، «میلاد آرمند» از جوان ترین صداپیشگان ایرانی با حضور در مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2، که روز سه شنبه 18 جوزا(خرداد) در سالن همایش های «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» در تهران برگزار شد هنرنمایی کرد.

این هنرمند ایرانی قطعه هایی از آهنگ های آوازخوان های مشهور ایرانی را بازخوانی کرد و در قسمت آخر اجرایش با مشارکت حضار و اشتراک کنندگان حاضر در سالن، آهنگ وطنی و خاطره انگیز ترانه «بیا بریم به مزار ملا ممد جان» را اجرا کرد.

گفتنی است «نواهنگ» مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

با پایان یافتن مرحله نهایی رقابت نوخوانندگان افغانستانی مقیم ایران در قالب مسابقه بزرگ  «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲، مراسم اختتامیه این رویداد مهم هنری با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری ایران،افغانستان و تاجیکستان و اشتراک کنندگان این رقابت مهیج و همچنین داوران مسابقه برگزار شد. 

در فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد. و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین «کبیر حسینی» و «امید حسینی» با اختلاف کم به ترتیب رتبه های اول و دوم منتخب مردمی را به خود اختصاص دادند.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر