نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3447
-
الف
+

«شبنم قلی خانی»: به عنوان بازیگر دوست دارم نقش های متفاوت را ایفا کنم

«شبنم قلی خانی» در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» از شخصیت «حضرت مریم (س)» در این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شبنم قلی خانی» بازیگر سریال در حال نشر «آنام» با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ»، از سریال «مریم مقدس(س)» و نقش خود در این سریال گفت.

شبنم قلی خانی در پاسخ به سوال «اگر سریال حضرت مریم (س) اولین و آخرین اثر شما لقب می گرفت، نگرانی نداشتید که بعد از این سریال چگونه برای نقش های دیگر انتخاب شوید»، گفت: نگران نبودم اما زمانی که برای بار اول سریال حضرت مریم(س) نشر شد این حس نگرانی را داشتم که چرا بعد از این سریال کارهایی که پیشنهاد می شوند به سرانجام نمی رسند.

وی ادامه داد: شغل من و همکارانم بازیگری است، به عنوان بازیگر دوست دارم نقش های متفاوت را ایفا کنم و علاقه دارم بعد از 20 سال تجربه در این عرصه، نقش های گوناگون را تجربه کنم.

بازیگر سریال «هشت و نیم دقیقه» در پیوند با شهرت بعد از ایفای نقش حضرت مریم (س) اظهار داشت: به هر حال همه شهرت را دوست دارند و زمانی که وارد این عرصه می شوند، دیده شدن و در مرکز توجه قرار گرفتن بخشی از شهرت است. اوایل دهه 80 مصاحبه ها به شکل امروز نبود، برای یک مصاحبه باید یک مجله با شما تماس می گرفتند و بعد از آن امکان داشت که از عکس بازیگر مورد نظر روی جلد استفاده شود.

شبنم قلی خانی ادامه داد: تا چند سال قبل حتی نام کامل مرا نمی دانستند و نام من را مریم مقدس(س) صدا می زدند. بسیار مهم است که یک بازیگر در شرایط شهرت خود را حفظ کند و ظرفیت معروف بودن را داشته باشد.

سریال «مریم مقدس» به کارگردانی «شهریار بحرانی» تولید سال 1379 است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که ؛ مردم «اورشلیم» به تکاپو افتاده اند و همه از ظهور مسیح سخن می‌گویند.ترس ظهور مسیح موعود، لرزه به هیبت ظالمان زمانه انداخته‌ است. اما به جای طفلی که مردم، انتظار تولدش را می‌کشند؛ دختری به دنیا می‌آید که او را «مریم» نام می‌نهند...

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «مریم مقدس(س)»

اقدام شایسته شبنم قلی خانی در فستیوال بین المللی هند

«شبنم قلی خانی» چگونه برای سریال «مریم مقدس» انتخاب شد؟

اختصاصی آی فیلم2/ شبنم قلی خانی: مردم من را با «مریم مقدس» می شناسند

«شبنم قلی خانی» بازیگر «مریم مقدس» با یک سریال جدید به آی فیلم2 بازمی گردد

تیزر «انتقال آتش» با نقش آفرینی متفاوت «شبنم قلی خانی»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین