نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
657
-
الف
+

امروز در «جدال با سرنوشت» می بینید؛ دستگیری «مهران» در روز عروسی

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت سیزدهم سریال «جدال با سرنوشت» تماشا می کنید.

امروز در قسمت سیزدهم سریال «جدال با سرنوشت» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید؛ «مهران» که در کمپنی «عباس ساحلی» خواستگار سابق «مینا» مصروف به کار می شود و از سوی دیگر داکتر مهران از تداوی وی قطع امید می کند و از او می خواهد که به طبیب های خارج از ایران مراجعه کند و عباس هم به صورت تصادفی از بیماری وی آگاه می شود. از سوی دیگر خانواده «پورمند» و «مظاهر» که از وضعیت صحی «مهران» بی اطلاع  هستند در تدارک عروسی او با مینا هستند که .... 

به گزارش آی فیلم 2، «جدال با سرنوشت» به کارگردانی «مسعود رشیدی» و تهیه‌کنندگی «عباس بابا جعفر» تولید سال ۱376 خورشیدی می باشد.

درخلاصه داستان این سریال آمده است: «مهران» جوان تحصیل‌کرده و ثروتمندی است که به تازگی از خارج بازگشته و قصد ازدواج با «مینا» را دارد. اما مینا که برای ازدواج با او تردید دارد، با اصرارهای پدر و مادرش مواجه می‌شود؛ غافل از آنکه مسأله‌ای در مورد مهران وجود دارد که همه از آن بی‌اطلاع هستند . . .».

«فرشید نوابی»، «مهران احمدی»، «سمیرا سیاح»، «شیرین کاظمی»، «سعید دولتی» و «الهام جعفرنژاد» ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال «جدال با سرنوشت» ایفای نقش کرده اند.

سریال «جدال با سرنوشت» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «جدال با سرنوشت» 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر