نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2337
-
الف
+

جایگزین سریال «هتل پیاده رو» مشخص شد+ویدیو

سریال «سه پنج دو» روز جمعه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با پایان یافتن سریال «هتل پیاده رو»، سریال «سه پنج دو» در لست نشراتی شبکه جهانی آی فیلم 2 قرار می گیرد.

سریال«سه پنج دو» محصول سال ۱۳۹۰ به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده»، نویسندگی «علیرضا جلالی»، «علیرضا کاظمی‌پور» و تهیه‌کنندگی «عزیز علیزاده»، «محمدعلی جناغی» می‌باشد.

سه پنج دو

درخلاصه داستان این سریال آمده است:حشمت سوری که از فوتبال متنفر است بعد از فوت کاکایش، با ارث وی ثروتمند می شود،او با مشورت پسرش برای پول در آوردن یک تیم فوتبال(آذرخش)می خرد و مدیرعامل باشگاه می شود و پسرش را سرپرست باشگاه می کند، او با حقّه های «دربندی»، مشاورش و دلال فوتبالی بیشتر ثروت بادآورده اش را از دست می دهد و ...

سه پنج دو

فرهاد آئیش، رضا رویگری، رامین ناصرنصیر، آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، حامد کیازال، سیاوش خیرابی، شهره لرستانی، مریم خدارحمی، مهسا کریم زاده، سعید نورالهی، فرخنده فرمانی زاده، سیاوش قاسمی ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال «سه پنج دو » ایفای نقش کرده اند.

سه پنج دو

بر اساس این گزارش، سریال «سه پنج دو» از روز جمعه 13 حوت(اسفند) هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «هتل پیاده رو»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر