نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1283
-
الف
+

خبری خوش برای طرفداران «مرد هزار چهره» سینمای ایران

«اکبر عبدی» بعد از بهبود کامل از ابتلا به بیماری «کرونا»، به صحنه ضبط سریال «روزهای آبی» بازگشت.

به گزارش آی فیلم2، با بهبود یافتن وضعیت صحی «اکبر عبدی» و طی کردن دوره نقاهت بیماری «کرونا»، این هنرمند پیشکسوت سینما، تیاتر و تلویزیون ایران مجددا به صحنه ضبط سریال«روزهای آبی» بازگشت.

اکبر عبدی، از مدتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری «کرونا» در شفاخانه و منزل بستری و تحت درمان بود و حضورش در پروژه تلویزیونی روزهای آبی با وقفه مواجه شده بود.

حالا و با بهبودی کامل، عوامل این سریال تلویزیونی از چند روز پیش شاهد حضور دوباره این چهره محبوب هنری در صحنه تولید سریال هستند.

روزهای آبی به تهیه‌کنندگی «پرویز امیری» و کارگردانی «محمدرضا حاجی غلامی»، عنوان سریال جدیدی است که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای نشر در بهار ۱۴۰۰ در حال ساخت است.

موضوع این سریال، به داستان زندگی خانواده‌ای اختصاص دارد که به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت مالی و اقتصادی، مجبور می‌شوند تا در روستای مادری‌شان در شمال ایران ساکن شوند و این سرآغار یک داستان جذاب و شیرین می شود.

این سریال با بازیگرانی چون ویدا جوان، سامان صفاری، نادر سلیمانی، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی، امین علی شهسواری و با هنرمندی اکبر عبدی، فریبا متخصص و ایرج نوذری در حال آماده‌سازی است.

گفتنی است تا کنون سریال های «زیر آسمان شهر 3»، «شوق پرواز»، «خاله خانم»، «در چشم باد»، «باز مدرسه ام دیر شد»،  «پرانتز باز»و «در خانه»  با هنر نمایی «اکبر عبدی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین