نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2871
-
الف
+

مژده به بینندگان آی فیلم2؛ سریال تاریخی «جلال الدین» در قاب شبکه آی فیلم2 ظاهر می شود

سریال تاریخی «جلال الدین» به زودی از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با پایان یافتن سریال «عمارت فرنگی»، سریال «جلال الدین» با روایت دوران طفولیت مولانا جلال الدین محمد بلخی مشهور به مولوی یا مولانا از روز پنجشنبه 21 حوت(اسفند) جایگزین آن می شود.

«جلال‌الدین» سریال تلویزیونی با ژانر تاریخی و زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی «شهرام اسدی» و «آرش معیریان»، تولید 1393 می‌باشد.

سریال جلال‌الدین به وقایع حکومتیِ زمان طفولیت و نوجوانی جلال‌الدین محمد بلخی معروف به «مولانا» می‌پردازد. پدر مولانا، «محمدبن حسین خطیبی»، معروف به سلطان‌العلما، مردی عارف و از بزرگان بلخ بوده است که در برابر حکومت می‌ایستد و این در حالی است که مولانا با هوشیاری و ذکاوت در حال نظاره این وقایع است…

محمد فیلی، علی دهکردی، شبنم مقدمی، آرش مجیدی، محمدجواد جعفرپور، مهتاج نجومی، آتش تقی پور، داود فتحعلی بیگی، اسماعیل خلج، محمود جعفری، لیلا موسوی، فریده سپاه‌منصور، کاظم هژیر آزاد، انوش معظمی و ولی‌الله مؤمنی بازیگران این سریال تاریخی هستند.

بر این اساس، سریال «جلال الدین» از روز جمعه 22 حوت(اسفند) هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران ، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «عمارت فرنگی»

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر