نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3577
-
الف
+

لیدرهای «ساعت خوش» در اوج یکه تازی

مهران مدیری ، رضا عطاران و سعید آقاخانی؛ مشهور ترین چهره های کمیدی سینما و تلویزیون ایران در سالیان اخیر هستند.

به گزارش آی فیلم 2،«مهران مدیری»، «رضا عطاران» و «سعید آقاخانی»؛ مشهور ترین چهره های کمیدی سینما و تلویزیون ایران در سالیان اخیر هستند.

پرواز 57

این سه هنرمند ایرانی که  از سال 1372 با سریال «پرواز ۵۷» به میدان آمدند و هرسه از همان دهه هفتاد به عنوان کارگردان ، بازیگر و نویسنده ، فعالیت‌های مهمی در سینما و تلویزیون ایران انجام دادند.

هرسه آنها در طول این سال‌ها جوایزی دریافت کردند و موفقیت‌های فراوانی در کارنامه هنریشان داشته‌اند.

آنچه باعث شد فعالیت‌های این سه چهره‌ مطرح سینما و تلویزیون را در این گزارش مرور و مقایسه کنیم ، این است که اخیرا هرکدامشان به دلایلی در صدر اخبار قرار گرفته‌اند.

انتشار تصویر گریم «مهران مدیری» در فلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی «مسعود کیمیایی»، هفته گذشته با واکنش‌های فراوانی روبه‌رو بود. همه معتقد بودند که مدیری قرار است یکی از متفاوت‌ترین آثارش را تجربه کند. خبر مهم دیگر درباره‌ مهران مدیری ، شروع توزیع فصل دوم سریال «هیولا» از اواسط  حوت (اسفند) است.

مهران مدیری

«مدیری» در این سریال نقش کمرنگ‌تری نسبت به قبل خواهد داشت و معلوم نیست در غیاب خودش، تا چه حد موفق می‌شود مخاطبان را همراه نگه‌دارد.

خبر بعدی هم به پایان این فصل از برنامه «دورهمی» اختصاص دارد. این هفته «دورهمی» به پایان می‌رسد و معلوم نیست فصل بعدی برای نوروز ساخته شود یا خیر؟

«رضا عطاران» برای بازی در فلم «روشن» به کارگردانی «روح‌الله حجازی» برای سومین بار از جشنواره‌ فیلم فجر ایران سیمرغ گرفت. او پیش‌تر برای کارگردانی فلم «خوابم میاد» و بازی در «طبقه حساس» سیمرغ گرفته بود.

رضا عطاران

حالا عطاران در عرصه بازیگری یک قدم به جلوتر برداشته است و می‌خواهد مجددا بعد از گذشت ۱۲سال به عرصه سریال‌سازی برگردد.  عطاران در طول جشنواره فجر برای اولین بار به این خبر واکنش نشان داد و ساخت سریالش را قطعی دانست.

«سعید آقاخانی» دیگر کارگردان و بازیگر مشهور ایرانی سال گذشته فصل دوم سریال «نون خ» را نشر کرد و با استقبال فراوانی روبه‌رو شد. حالا این روزها در شرایط سخت «کرونا»، مصروف ساخت فصل سوم این سریال برای نوروز ۱۴۰۰ است.اگر مشکلی پیش نیاید احتمالا از همین حالا می‌توان سریالش را برنده رقابت نوروزی امسال دانست.

نون خ

روزنامه هفت صبح نوشت: او بعد از «نون خ۳» قصد دارد سریال «شاخ آفریقا» را براساس فلمنامه «مهراب قاسم‌خانی» کارگردانی کند.

سعید آقاخانی

بیشتر بخوانید :

«سعید آقاخانى» و «مهراب قاسم خانى» شاخ آفریقا را می سازند

اینستاگرام گردی/کمیدین های پرآوازه ایرانی 24 سال پیش

ماجرای اختلاف «مهران مدیری» و همکارانش در سریال «ساعت خوش» + ویدیو

«رضا عطاران» ستاره سینما و تلویزیون ایران را بیشتر بشناسید

«مهران مدیری» بازیگر و کارگردان سریال «دردسروالدین» را بشناسید

برنامه ای که باعث شهرت بازیگران عرصه طنز ایران شد+ویدیو

م ا 

نظر شما
ارسال نظر