نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1618
-
الف
+

بازیگر «کیمیا» به سریال «برف بی صدا می‌ بارد» پیوست+ویدیو

«پوریا پورسرخ» به بازیگران سریال «برف بی صدا می ‌بارد» به کارگردانی «پوریا آذربایجانی» و تهیه‌ کنندگی «محمدرضا شفیعی» پیوست

به گزارش آی فیلم 2، «پوریا پورسرخ» که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «وفا»، «شکرانه»، «روز حسرت»، «مرد نقره ای»، «ماتادو» و «کیمیا» مشاهده کردند به جمع بازیگران سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی «پوریا آذربایجانی» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا شفیعی» پیوست.

با ادامه تصویربرداری این سریال به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری ، پس از پیوستن «فرهاد آئیش» و «الیکا عبدالرزاقی»، «پوریا پورسرخ» سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه‌ای می‌شود.

«برف بی صدا می‌بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در ده‌های ۷۰،۶۰ و ۹۰ روایت شده و هم اکنون با حضور عوامل و بازیگران، ۱۵ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است.

پوریا پورسرخ (زاده‌ی ۴ سرطان(تیر) ۱۳۵۶ در تهران است. 

 او اولین حضور تصویری خود را سال 1383 در سریال «فرار بزرگ» تجربه کرد.

پورسرخ با سریال «وفا» (1384)، به کارگرانی «محمدحسین لطیفی» توانست به شهرت برسد.

او همچنان مسیر بازیگری را با تلاش و جدیت و با ایفای نقش‌های متنوع دیگری ادامه می‌دهد و سریال‎هایی چون «کیمیا»(1394)، «ماتادور»(1391)، «سقوط آزاد»(1390)، «پایتخت»(1389)، «رستگاران»(1388)، «روز حسرت»(1387)، «صاحبدلان»(1385) و فلم هایی مانند «آقای الف»(1391)، «گلوگاه شیطان»(1389)، «روز رستاخیز»(1389)، «آناهیتا»(1387) و ... در کارنامه‌ی این هنرمند با استعداد ایرانی به چشم می‌خورد.

وی هچنین توانست در بیست و پنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر ایران، کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد، برای بازی در فلم «روز سوم»(1385) شود.

بیشتر بخوانید :

با هم تماشا کنیم؛ پشت صحنه جالب و دیدنی سریال «کیمیا»+ویدیو

«پوریا پورسرخ» با حضور در یک برنامه تلویزیونی، یکی از خاطرات جالبش را بیان کرد

دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران دچار سانحه شدند

تصاویری از کودکی بازیگران سریال های درحال نشر آی فیلم2

م ا 

نظر شما
ارسال نظر