نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3024
-
الف
+

«آتش تقی پور»: کرونا باعث شد قدر داشته هایمان را بدانیم

«آتش تقی پور» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران از آخرین وضعیت کاری خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «آتش تقی پور» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «ستایش3» شاهد بودند، از آخرین وضعیت کاری خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

«آتش تقی پور» درباره مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر به طور کامل خانه نشین هستم، شرایط سنی من اجازه نمی‌دهد که ریسک کنم و سر کار خاصی بروم، در هر صورت نمی‌توان کرونا را شوخی گرفت.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: برای بازی چند پیشنهاد خوب داشتم، اما همه آن‌ها بیشترشان به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده‌اند و منتظر اند تا با عادی‌تر شدن وضعیت سلامت جامعه، بار دیگر تولید و یا پیش تولید را آغاز کنند.

«آتش تقی پور» رعایت صحیح نکات صحی را تنها را خلاصی از کرونا دانست و افزود: ما و تمام جامعه باید رعایت کنیم، شاید رعایت برخی نکات صحی کمی سخت به نظر برسد اما واقعا چاره ای نیست زیرا اگر رعایت نکنیم این بیماری به این راحتی از کشور خارج نمی شود. زدن ماسک شاید برای برخی سخت باشد اما در این مورد نباید خودخواه باشیم، باید به همه انسان ها و اطرافیانمان هم اهمیت بدهیم زیرا شاید ناقل باشیم و خودمان هم ندانیم. 

تقی پور رعایت نکات صحی را یک وظیفه عمومی خواند و به میزان گفت: امیدوارم به زودی شاهد دیدن عزیزانمان باشیم، یکی از سختی‌های کرونا ندیدن عزیزان بود البته که از سویی باعث شد قدر داشته هایمان را بدانیم. 

«آتش تقی پور» زاده ۱۵ حمل(فروردین) ۱۳۲۴ هجری خورشیدی در خوی، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران است. 

او دیپلوم ادبیات را در ارومیه گرفت و در سال ۱۳۴۵ وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد. تقی پور در سال ۱۳۴۹ در رشته بازیگری و کارگردانی فارغ‌التحصیل شد و به حیث بازیگر با کارگاه نمایش در چندین اجرا همکاری کرد.

اولین کار حرفوی او بازی در نمایش حکومت زمانخان به کارگردانی رکن الدین خسروی بود که در سال ۱۳۴۶–۱۳۴۵ هجری خورشیدی در تالار سنگلج به اجرا درآمد. 

«پشت کوه‌های بلند» ، «خانه‌ای در تاریکی»، «تفنگ سرپر» و «شب دهم» نیز با بازی تقی پور پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

گفتنی است که سریال «معمای شاه» با بازی «آتش تقی پور» هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران ، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود. 

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «ستایش 1»

تماشای سریال «ستایش 2»

تماشای سریال «ستایش 3»

 تماشای سریال «پشت کوه های بلند» 

 تماشای سریال «تفنگ سرپر»

 تماشای سریال «شب دهم» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین