نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2341
-
الف
+

«علی صادقی»: نقش هایی که پیشنهاد می شود برایم تکراری است

«علی صادقی» بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران از علاقه خود برای بازی در نقش های های متفاوت گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «علی صادقی» بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران که اغلب بازی وی را در ژانر های کمیدی شاهد هستیم ، به تازگی در یک مصاحبه از علاقه خود برای بازی در نقش های های مختلف گفت.

«علی صادقی» گفت: در بیشتر سریال ها به من نقش یک پسری که خرابکاری می کند یا می خواهد زن بگیرد یا با پدرزنش مشکل دارد پیشنهاد می شود که زیاد مورد علاقه من نیست و برایم تکراری شده است.

وی افزود: از طرفی هم مایل نیستم در نقش های جدی که غم و غصه را به مخاطب منتقل می کند بازی کنم، اما بدم نمی آید نقش های متفاوت تری را هم تجربه کنم.

«علی صادقی» درخصوص کم کاری های اخیرش در عرصه بازیگری به جام جم آنلاین گفت: سعی می کنم با کارگردان هایی کار کنم که مهربان باشند و خوش اخلاق و معقول، بالاخره کار در کنار این کارگردان ها لذت بخش است، سعید آقاخانی هم یکی از این کارگردان ها است که من با او دوست هستم و بازی در سریال نون خ را هم بخاطر دوستی با او و اعتمادی که به ایشان داشتم قبول کردم. 

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا علاقه ای به گردانندگی برنامه دارد یا خیر گفت: یک هنرمند می تواند در بخش های مختلف، علاوه بر بازیگری خودش را آزمایش کند و موفق هم باشد. من هم بدم نمی آید در این زمینه فعالیت کنم. البته اگر اجرای یک برنامه مهیج پیشنهاد بشود نه تنها قبول کرده که استقبال هم می کنم و دوست دارم. 

گفتنی است که فصبل سوم «نون.خ» به کارگردانی «سعید آقاخانی» با بازی «علی صادقی» قرار است برای نشر در ایام نوروز 1400 خورشیدی از رسانه ملی ایران آماده شود.

«علی صادقی» در ۱۴ قوس (آذر) سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.

وی با ایفای نقش در سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» به شهرت رسید.

«سه در چهار» ، «خوش نشین ها» ، «کوچه اقاقیا» ، «زن بابا» ، «پشت کنکوری ها» و «موج و صخره» از جمله سریال هایی است که «علی صادقی» در آن ها نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

کمدین مشهور سریال «خوش نشین ها» را بیشتر بشناسیم

«علی صادقی» : دوست دارم کرکتر «آرنولد» را بازی کنم 

م ح

نظر شما
ارسال نظر