نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1287
-
الف
+

«خورشید» ایران راهی اسکار می شود؟

فلم سینمایی «خورشید» جدیدترین اثر سینمایی «مجید مجیدی » اکران خواهد شد .

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «خورشید» جدیدترین اثر سینمایی «مجید مجیدی » به منظور حضور در اسکار در سینما به نمایش درمی آید.

 فلم «خورشید»  برای اینکه بتواند در اسکار حضور پیدا کند باید در سینمای یکی از استان‌ها حضور پیدا کند. محل انتخاب نمایش فلم برعهده خود سازندگان فلم گذاشته شده است که به احتمال زیاد این اکران در «خراسان رضوی» انجام خواهد شد.

این کار برای امکان شرکت داده شدن فلم در جایزه اسکار انجام می‌شود. پیش‌تر هم سازندگان فلم «درخت گردو» به کارگردانی  «محمد حسین مهدویان» فلم خود را اکران کردند.

«مجید مجیدی» که در کارنامه خود سابقه درخشانی در زمینه تولید آثاری در ژانر کودک و نوجوان دارد، این بار در فلم سینمایی «خورشید» به سراغ به تصویر کشیدن معظلات اجتماعی و دغدغه کودکان کار ایران و افغانستان رفته است.

فلم «خورشید» برنده جایزه بهترین فلم سی و هشتمین جشنواره فلم فجر شد و همچنین موفق به دریافت جایزه  بهترین فلمبرداری و طراحی صحنه گردید.

همچنین «شمیلا شیرزاد» و «ابوالفضل شیرزاد» بازیگران افغانستانی خردسن فلم سینمایی خورشید در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فلم فجر ایران لوح تقدیر ویژه داوران بخش سودای سیمرغ را کسب کردند.

بیشتر:

برگزیدگان جشنواره فیلم کودک و نوجوان ایران معرفی شدند

«خورشید» در بین ۲۰ فلم برتر جشنواره ونیز و تورنتو

درخشش «خورشید» مجید مجیدی در «ونیز»؛ تماشاگران 5 دقیقه ایستاده تشویق کردند

نمایش فلم خورشید در جشنواره فلم های انگلستان و برزیل

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین