نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2413
-
الف
+

نقش آفرینی «رضا فیاضی» در یک سریال جدید

«رضا فیاضی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران با ایفای نقش در یک سریال جدید به تلویزیون بازمی گردد.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا فیاضی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «قصه های تا به تا» و «دنیای شیرین» شاهد بودند، با ایفای نقش در یک سریال جدید تحت نام  «خوشبرگ» به تلویزیون بازمی گردد.

فلمبرداری این سریال به تهیه‌کنندگی «ایمان ایرانمنش» و کارگردانی «رامین معقولی»  که در آن ترکیبی از بازیگران شناخته شده و نوجوان قرار است ایفای نقش کنند پس از طی مراحل پیش تولید، آغاز شده است.

«خوشبرگ» روایت‌گر داستان‌هایی‌ است که در یک رستورانت رخ می‌دهد؛ رستورانتی متفاوت که در آن، به جای غذا، کتاب به مخاطبانِ نوجوانِ خود ارائه می‌دهد.

مجیدشهریاری، الهه فیض، محمد اسدی، آیدا ابراهیمی، امیرحسین صفرعلی، شهرزاد علی‌محمدی، وحید کهزادی، سونیا خاموشی و امیرمحمد میرسعید دیگر بازیگران این سریال هستند.

«رضا فیاضی» که متولد 15سرطان(تیر) 1332 خورشیدی می باشد از دهه ۵۰ خورشیدی، بازیگری را در عرصه تیاتر ، تلویزیون و سینمای ایران را آغاز کرد و در ژانرهای گوناگون به ایفای نقش پرداخت.

سریال های «قصه های تا به تا» ، «دنیای شیرین» ، «مثل من مثل تو»، «امروز و فردا»، «شیخ بهایی»، «کژدم 33» و «روزگار قریب» با بازی «رضا فیاضی» از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «قصه های تا به تا»

دانلود سریال «دنیای شیرین»

دانلود سریال «مثل من مثل تو»

دانلود سریال «امروز و فردا»

دانلود سریال «روزگار قریب»

 ع ا

نظر شما
ارسال نظر