نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2179
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «عباس غزالی» بازیگر سریال «وضعیت سفید»

در این گزارش با «عباس غزالی» بازیگر سریال «وضعیت سفید» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «عباس غزالی» زاده ۱۴ دلو(بهمن) ۱۳۶۳ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تیاتر اهل ایران است.

عباس غزالی دارای مدرک دیپلوم است. وی فعالیت هنری‌اش را با تیاتر آغاز کرد و بازیگری را در کانون فرهنگی هنری «حر» فرا گرفت.

غزالی با سریال «انتظار سرخ» وارد قاب تلویزیون شد و با ایفای نقش در مجموعه‌ «وضعیت سفید» (1390-1387) به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل شد.

عباس غزالی در پیوند با نقش «بهروز» در سریال «وضعیت سفید» این چنین گفته است: نقش بهروز، یک نقش بسیار پیچیده بود، در واقع یک نقش چند شخصیتی كه هم شوخ بود و هم جدی، این نقش خیلی مرا درگیر كرد، دو سال من با این نقش زندگی كردم و برای اینکه به نقش برسم و در نقش بمانم خیلی تلاش كردم. اعتراف می كنم خیلی روی من تأثیر گذاشت و من به این نقش نزدیک شدم و سخت بود از این نقش جدا شوم.

غزالی در فلم‌های «اعترافات ذهن خطرناک من» (1393)، «دلبری» (1394)، «قیچی» (۱۳۹۴)، «همه چی عادیه» (۱۳۹۵)، «من یوسفم مادر» (۱۳۹۶)، «پری سا» (۱۳۹۶) و «لواسان» (۱۳۹۷) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

به علاوه وی در سریال های نظیر «زمان شوریدگی» (1376)، «داستان یک شهر» (1378)، «خبرنگار» (1383)، «رستگاران» (1388)، «مادرانه» (1392)، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» (1394)، «پناه آخر» (1398) و «شاهرگ» (1399)  نیزحضور داشته است.

بازی عباس غزالی در فلم سینمایی «حرف مردم» به کارگردانی «داریوش یاری» آنقدر درخشان بود که با استقبال خیره کننده فارسی زبانان افغانستان و تاجیکستان مواجه شد به طوری که سکانسی از این فلم با هنرنمایی وی در صفحه اینستاگرام آی فیلم2 چند میلیون بازدید داشته است.

دانلود سریال«وضعیت سفید»

دانلود سریال«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»

دانلود فلم «حرف مردم»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر