نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2790
-
الف
+

نشر فلم سینمایی «آژانس شیشه ای» از شبکه آی فیلم2

فلم سینمایی «آژانس شیشه ای» پنج شنبه 17 میزان(مهر) از آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «آژانس شیشه ای» پنج شنبه 17 میزان(مهر) ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

فلم «آژانس شیشه ای» در ژانر خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» در سال 1376 ساخته شده است. 

آژانس شیشه ای روایت تلاش یک دوست و فرمانده قدیمی به نام حاج کاظم است که دوستش عباس در جنگ جراحت برداشته و به اصرار همسرش برای جراحی تکه های آهن باقیمانده در ناحیه گردن به تهران می آید . 

حاج کاظم با جدیت تمام مقدمات تداوی و عملیات جراحی را پیگیری می کند اما داکتران به آن ها توصیه می کنند برای اطمینان بیشتر فورا به لندن بروند و آنجا تحت تداوی قرار بگیرند. 

با این حال ، همه چیز طبق خواسته ایشان پیش نمی رود و هیچ کس به فکر این سرباز فداکار نیست . حاج کاظم با دیدن این بی تفاوتی مسئولین و مردمی که عباس صحت و عافیتش را به خاطر آن ها از دست داده بر خلاف نظر عباس به اقدامی دست می زند که همگان در حیرت فرو می روند...

آژانس شیشه ای اولین بار در شانزدهمین جشنواره فلم فجر به نمایش درآمد و توانست با ریکوردی بی نظیر 9 سیمرغ بلورین را برای عواملش به ارمغان آورد.

آژانس شیشه ای با سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین فلم، بهترین فلمنامه، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین موسیقی متن، بهترین تدوین، بهترین فلم از نگاه تماشاگران، از موفق ترین فلم های ابراهیم حاتمی کیا محسوب میشود.

پرویز پرستویی، حبیب رضایی، رضا کیانیان، اصغر نقی زاده، بیتا بادران، محمد حاتمی، قاسم زارع، صادق صفایی، نسرین نکیسا، عزت الله مهرآوران، فرشید زارعی فرد، صادق توكلی، فرهاد شریفی، هنگامه فرازمند، بهناز توکلی، ساحره متین، مجید مشیری، مهرداد فلاحتگر و بهروز شعیبی در این فلم به هنرمندی پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش فلم سینمایی«آژانس شیشه ای» پنج شنبه 17 میزان(مهر) ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد. 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر