نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2843
-
الف
+

«وفا» سریال محرمی آی فیلم2 شد

اولین قسمت سریال «وفا» فردا از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2،  با به پایان رسیدن قسمت پنجاهم سریال کمیدی «زیر آسمان شهر3»، سریال «وفا» در لست نشراتی این شبکه جهانی قرار گرفت.

«وفا» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» در سال 1385 و در همزمانی نوروز و ماه صفر از صدا و سیمای ایران نشر شد و مورد استقبال بالای مردم قرار گرفت.

این سریال داستان جوانی به نام ژوبین پناهی بود که به جرم جاسوسی برای کشور اسرائیل در لبنان زندانی شد. او به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس، پیدا کرد به شفاخانه منتقل و توسط مامور ویژه‌ای از سوی اسرائیل ربوده و به لبنان منتقل می‌شود اما به دلیل عشقی که به دختر لبنانی داشت با اسرائیلی‌ها مخالفت کرد...

پوریا پورسرخ وفا

«پوریا پورسرخ» بازیگر نقش «آرش» در سریال درحال نشر «کیمیا» به عنوان کرکتر مرکزی با این سریال توسط لطیفی به دنیای بازیگری معرفی شد.

هانیه توسلی وفا

حضور پوریا پورسرخ برای اولین بار مقابل کمره و در مقابل «هانیه توسلی» بازیگر نقش «وفا» را می توان یکی از دلایل ماندگاری این سریال عنوان کرد.

«فرهاد اصلانی»، «فرهاد قائمیان»، «الیزابت امینی» و «محمدرضا ایرانمش» از دیگر بازیگران سریال «وفا» هستند.

گفتنی است اولین قسمت سریال «وفا» فردا ساعت 20 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آیفیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال زیر آسمان شهر3

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین