نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2074
-
الف
+

سریال «پشت بام تهران» به زودی از شبکه آی فیلم2 نشر می شود

سریال «پشت بام تهران» به زودی از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با اتمام سریال «شکرانه»، سریال«پشت بام تهران» از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

«پشت بام تهران» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» با مضمونی اجتماعی بر تاثیرات منفی و مثبت فضای خانواده بر فرزندان می‌ پردازد؛ تاثیراتی که ممکن است باعث سرخوردگی، آشفتگی یا رستگاری فرزندان شود. کنش و واکنش ‌های روابط خانوادگی در این سریال بسیار است و همچنین داستان‌ های دیگری نیز در کنار این محور اصلی روایت می شود.

در خلاصه این سریال آمده است: «غیاث صفا» جوانی است که در زندگی خود به افق‌های غیر واقعی چشم دوخته است. «مامان طاهره» مادربزرگ غیاث که تمام دنیای وی است از او خواسته مال حرام وارد زندگی‌شان نشود، اما غیاث در شبی ناخواسته مجبور می‌شود در یک دزدی به دوستش کمک کند و این دزدی آغازی می‌شود برای ورود مال حرام به زندگی غیاث...

کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، شهین تسلیمی، لیندا کیانی، زهره حمیدی، آزاده صمدی، خسرو شهراز، سام درخشانی، بهزاد فراهانی، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، علیرضا آرا، مجید واشقانی و نوید خداشناس  بازیگران این سریال هستند.

بنابر این گزارش، سریال «پشت بام تهران» از 5 جوزا(خرداد) هر روز ساعت 7 عصر به وقت تهران و کابل و ساعت 7:30 به وقت دوشنبه از آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال شکرانه

 ع ا

نظر شما
ارسال نظر