نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2508
-
الف
+

کرونا «جانی دپ» را به اینستاگرام آورد

«جانی دپ» برای تشویق مردم در ایام قرنطینه به اینستاگرام پیوست.

به گزارش آی فیلم2، «جانی دپ» بازیگر مشهور سینمای جهان برای تشویق مردم در ایام قرنطینه به شبکه اجتماعی اینستاگرام پیوست.

جانی دپ بازیگر سری فلم های «دزدان دریایی کارائیب» در ویدیویی که برای اولین بار در اینستاگرام به اشتراک گذاشته، گفت: هرگز فکر نمی کردم دلیل خاصی برای پیوستنم به شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد اما حالا زمان برقراری یک گفتگو است.

جانی دپ دلیل خود از پیوستن به اینستاگرام را تشویق مردم و هواداران به ماندن در خانه برای مبارزه با انتشار ویروس کرونا عنوان کرد.

وی همچنین در این ویدیو از طرفدارانش خواست که در این شرایط بحران کرونا مراقب همدیگر باشند و تسلیم این شرایط سخت نشوند.

بازیگر مشهور امریکایی خطاب به هوادارانش گفت: از این لحظات استفاده کنید، تفکر کنید، نقاشی بکشید، با گوشی تلفن همراهتان یک فلم بسازید و از وقتتان استفاده کنید.

فارس نوشت: تنها چند ساعت پس از پیوستن دپ به اینستاگرام میزان فالورهای او به ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر رسید.

جانی دپ زاده ۹ جون ۱۹۶۳ میلادی هنرپیشه، تهیه‌کننده، موسیقی‌دان، فلم‌نامه‌نویس و کارگردان فلم مشهور آمریکایی‌ است. او تاکنون چندین بار نامزد جایزه «بهترین هنرپیشه اصلی» اسکار شده و توانسته‌ جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فلم را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند.

«ادوارد دست‌قیچی»، «اسلیپی هالو»، «چارلی و فابریکه چاکلت سازی»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «رنگو»، «سایه‌های سیاه»، «اد وود»، «دنی براسکو»، «ترس و نفرت در لاس‌وگاس»، «کوکائین»، «دونالد ترامپ: هنر معامله»، «هزارتو» و «دشمنان مردم» از جمله فلم‌های مشهور این بازیگر امریکایی می باشد. 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر