نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3857
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «پوریا پورسرخ» بازیگر سریال های شبکه آی فیلم2

در این گزارش با «پوریا پورسرخ» بازیگر سریال «مرد نقره ای» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «پوریا پورسرخ» زاده ۴ سرطان/تیر 1356 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی دارای مدرک دکترای فیزیولوژی گیاهی است، اوایل دهه 80 در کورس های بازیگری «محمد حسین لطیفی» اشتراک نمود و ارتباط این دو از آنجا شکل گرفت تا اینکه در سال 1384 به دعوت لطیفی قرار بود به حیث دستیار، او را در سریال «فرار بزرگ» همراهی کند، اما به علت عدم حضور یکی از بازیگران به جای وی در این سریال نقش آفرینی کرد؛ به این ترتیب اولین تجربه بازیگری پوریا پورسرخ با سریال «فرار بزرگ» در 28 سالگی رقم خورد.

 پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید در تلویزیون ایران مطرح شد و پس از آن این مسیر را با نقش آفرینی کرکترهای متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

وی در همین سال با حضور در فلم «روز سوم» نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

پورسرخ در سال 1391 بسیار فعال بود و با حضور در 3 سریال، سال پرکاری را داشت؛ وی در سریال «مرد نقره ای» که از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد، کرکتر «مهران» را بازی می کند که با تهدید کردن یک تاجر ثروتمند فرش که قصد شرکت در انتخابات را دارد زندگی او را برهم می ریزد و...

پورسرخ همچنان مسیر بازیگری را با تلاش و جدیت و با ایفای نقش‌های متفاوت ادامه می‌دهد و سریال‎هایی چون «کیمیا»(1394)، «ماتادور»(1391)، «سقوط آزاد»(1390)، «پایتخت»(1389)، «رستگاران»(1388)، «روز حسرت»(1387)، «صاحبدلان»(1385) و... و فلم هایی مانند «آقای الف»(1391)، «گلوگاه شیطان»(1389)، «روز رستاخیز»(1389)، «آناهیتا»(1387) و ... در کارنامه‌ی این هنرمند با استعداد ایران به چشم می‌خورد.

گفتنی است سریال های پایتخت، ماتادور و سقوط آزاد با نقش آفرینی پوریا پورسرخ از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال پایتخت

دانلود سریال سقوط آزاد

دانلود سریال ماتادور

دانلود سریال مرد نقره ای

ع ا

نظر شما
ارسال نظر