نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4532
-
الف
+

ضبط «عصر جدید» متوقف شد

«احسان علیخانی» از توقف برنامه «عصر جدید» خبر داد.

«احسان علیخانی» کارگردان و گرداننده برنامه «عصر جدید» به ارائه توضیحاتی پیرامون توقف ضبط برنامه به دلیل شیوع ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش آی فیلم2، «احسان علیخانی» با اشاره به ثبت نام تعداد زیادی از مخاطبان به عنوان تماشاگر برنامه «عصر جدید» گفت: چندین هزار مخاطب بزرگترین مسابقه استعدادیابی «عصرجدید» برای تماشای استعداد شرکت کنندگان ثبت نام کرده اند که در حال حاضر امکان ضبط برنامه وجود ندارد.

او افزود: برنامه هایی که از راستی آزمایی شرکت کنندگان نشر می‌شود ماه جدی (دی)ضبط شد و در ماه دلو (بهمن) تنها ضبط ۶ قسمت با حضور داوران و شرکت کنندگان ضبط صورت گرفته است.

احسان علیخانی ادامه داد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش ایران، توصیه مدیران صدا و سیمای این کشور و نگرانی عوامل «عصرجدید» تصمیم بر آن شد تا ضبط برنامه موقتاً متوقف شود.

کارگردان و گرداننده برنامه «عصر جدید» توصیه کرد: از ویروس کرونا نترسید اما جدی بگیرید و مراعات کنید و در صورتی که کار ضروری ندارید از منزل بیرون نروید.

«امین حیایی»، «رویا نونهالی»، «آریا عظیمی نژاد» و «سید بشیر حسینی» همچون فصل اول، داوران این برنامه هستند.

در قسمت اول راستی آزمایی شرکت کنندگان فصل دوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید»، 6 ورزشکار از افغانستان در این برنامه حضور پیدا کردند و با توجه به تنوع حرکات خود موفق شدند در این مرحله مجوز حضور در مسابقه اصلی را دریافت کنند.

فصل دوم عصر جدید با ورزشکاران افغانستانی

نظر شما
ارسال نظر