نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
13207
-
الف
+

عجیب ترین برخورد «سلمان خان » با یکی از طرفدارانش!

«سلمان خان» به دلیل برخورد عجیب با یکی از طرفدارانش توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

به گزارش آی فیلم2، «سلمان خان» ستاره پرآوازه سینمای بالیوود که اقداماتش همواره تیتر رسانه های خبری را به خود اختصاص می دهد، این بار به دلیل برخورد عجیب با یکی از طرفدارانش توجه ها را به خوب جلب کرده است.

ماجرا از این قرار است هنگامی که یکی از طرفداران سلمان خان قصد سلفی گرفتن با وی را داشته، ناگهان این بازیگر بالیوود تلفن وی را با عصبانیت از دستش می گیرد و مانع این کار می شود.

این درحالی است که سلمان خان در ابتدای سال روان با سیلی زدن به یکی از محافظانش در هنگام مراسم رونمایی از یکی از فلم هایش، او را به خاطر بدرفتاری با یکی از طرفداران خردسن خود تنبیه کرده بود.

حال انتشار گسترده ویدیوی برخورد سلمان خان با این طرفدار در شبکه های اجتماعی هند با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران از این اقدام سوپراستار سینمای هند حمایت کردند برخی دیگر رفتار او را بی احترامی به طرفدارش در حالی که تنها قصد گرفتن عکس سلفی با او را داشت دانستند.

بدون تردید سلمان خان، سوپراستار و بازیگر معروف بالیوود یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینمای هند به شمار می رود. سلمان خان در سال ۲۰۱۵ از اتهام قتل عمل یک بی خانمان در جریان یک حادثه ترافیکی تبرئه شده بود. او همچنین سال گذشته در محکمه ای در این کشور  از اتهام کشتن دو گوزن کمیاب هندی تبرئه شد.

حال باید منتظر ماند و دید «سلمان خان» چه استدلالی برای این حرکت خود دارد، در هر صورت انتظار مردم از هنرمندان بالا است و بدون شک آن ها با این گونه برخوردها تصویر مثبتی که در ذهن طرفداران خود دارند را مخدوش می سازند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
شیوا

اخباربالیوود روبیشترنشر بدین باتشکر