نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3951
-
الف
+

سریال های «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «در قصه ها زندگی می کنند» به آی فیلم 2 رسیدند

بینندگان محترم آی فیلم 2 می توانند برای آگاهی از آخرین تغییرات در جدول سریال ها و برنامه های این رسانه، به صفحه جدول نشر مراجعه نمایند.

به گزارش آی فیلم 2، همزمان با ایام بزرگداشت مقام بزرگ بانوی اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهراء(س) تغییراتی در جدول نشر شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 به وجود می آید.

بر این اساس، در روز چهارشنبه و پنجشنبه ، هشتم و نهم ماه دلو/بهمن 1398 به جای سریال عروسکی «شکرستان» که طبق جدول نشر سریال های آی فیلم 2 همه روزه ساعت 16:00 به وقت کابل ، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود، سریال «در قصه ها زندگی می کنند» نشر خواهد شد.

مخاطبان گرانقدر آی فیلم 2 و طرفداران سریال زیبا و پندآموز «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در روز چهارشنبه هشتم ماه دلو/بهمن 1398، ساعت 20:00 به وقت کابل ، 19:00 به وقت تهران و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان، شاهد نشر اپیزود «فرصت دوباره» از این مجموعه خاطره انگیز خواهند بود.

لازم به ذکر است، در این تاریخ، سریال طنز «زیر آسمان شهر» نشر نخواهد شد اما نشر ادامه این سریال از روز پنجشنبه نهم ماه دلو/بهمن 1398 از سر گرفته می شود.

گفتنی است، بینندگان محترم آی فیلم 2 می توانند برای آگاهی از آخرین تغییرات در جدول سریال ها و برنامه های این رسانه، به صفحه جدول نشر مراجعه نمایند.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر