نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4006
-
الف
+

فصل دوم سریال پولیسی جنایی «نوار زرد» ساخته می شود

فصل دوم سریال پولیسی جنایی «نوار زرد» در مرحله نگارش فلمنامه است.

فصل دوم سریال پولیسی جنایی «نوار زرد» که فصل اول آن به کارگردانی «پوریا آذربایجانی» از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید، تولید می شود.

به گزارش آی فیلم 2، فلم نامه «نوار زرد۲» به نویسندگی «کریم لک‌زاده» در حال نگارش است، ۱۰ قسمت از فلم نامه این سریال که در ژانر جنایی-معمایی ساخته می‌شود به نگارش درآمده و پس از نگارش کامل و انتخاب کارگردان فصل جدید، پیش تولید و تولید این سریال آغاز خواهد شد.

پیش از این، فصل اول این سریال به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در سال ۱۳۹۶ از تلویزیون ملی ایران نشر شده بود؛ در فصل دوم «حسن هندی» تهیه‌کنندگی‌ «نوار زرد۲» را برعهده خواهد داشت.

 فصل اول سریال «نوار زرد» داستان یک مامور اداره جنایی پولیس به نام کاوه کیهان با بازی «امیر آقایی» را روایت می‌کرد که دوسیه های(پرونده های) جنایی را فیصله می‌کند و در این میان با دوسیه ای مواجه می شود که کشف واقعیت زندگی شخصی اش را به خطر می اندازد.

«بهاره کیان افشار»، «سیروس گرجستانی»، «قاسم زارع»، «کمند امیر سلیمانی»، «محسن بهرامی»، «سمیرا حسینی»، «نادر مشایخی»، «امید روحانی»، «شهین تسلیمی» و «امیر غفارمنش» بازیگران فصل اول این سریال بودند.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر