نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5100
-
الف
+

1600 اثر از 15 کشور به جشنواره «دو سالانه داستان کوتاه نارنج» ارسال شد‌

نویسندگان فارسی‌ زبان مقیم در ۱۵ کشور در هفتمین «دوسالانه داستان کوتاه نارنج » ایران اشتراک کردند.

به گزارش آی فیلم 2، اسامی نویسندگان راه‌یافته به مرحله‌ نهایی هفتمین «دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج» که از تمامی ولایت های ایران و حدود 15 کشور خارجی هستند اول قوس(آبان‌) منتشر خواهد شد.

در این دوره علاوه بر نویسنده گان ایرانی از تمام ولایت ها ، نویسندگان فارسی‌ زبان مقیم در ۱۵ کشور افغانستان، امارات متحده‌ عربی، قطر، ترکیه، هالند، بلژیک، سویدن، اتریش، مالزیا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، چک، کانادا و امریکا نیز برای جشنواره داستان کوتاه نارنج داستان ارسال کرده‌ اند.

یکی از دلایل اصلی استقبال نویسندگان از این جایزه‌ی ادبی مستقل بودن و سلامت دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج است.

از میان 1630 داستان، 100 داستان به مرحله‌ نهایی این دوسالانه راه پیدا خواهند کرد که اسامی برگزیدگان اول تا سوم و همچنین نفرات تقدیری نیز در روز اختتامیه که اواخر ماه قوس (آذر) است اعلام خواهد شد.

هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج فراخوان خود را در ماه اسد(مرداد) اعلام کرد و شرکت‌کنندگان تا پایان ۳۱ سنبله (شهریور) مهلت داشتند، آثار خود را ارسال کنند.

جشنواره دو سالانه داستان کوتاه نارنج با همکاری انجمن اهل قلم، مؤسسه فرهنگی هنری نارنج و ﺑﺎ ﻫﻤﯿﺎﺭﯼ ﺍﺩﺍﺭه ﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ارشاد اسلامی شهر ﺟﻬﺮم ایران از سال 1396 هجری خورشیدی آغاز به کار کرده است.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر