نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2918
-
الف
+

عکس منتشر شده از پشت صحنه «چند میگیری گریه کنی 2»

تصویری از پشت صحنه فلم «چند میگیری گریه کنی 2» در فضای مجازی نشر شده است.

به گزارش آی فیلم 2، «حمید لولایی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 ، شاهد نقش آفرینی وی در سریال های کمیدی «خانه به دوش» و «ترش و شیرین» بودند، با گذاشتن عکسی جدید صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.

چند میگیری گریه کنی 2

در این عکس که در پشت صحنه سری دوم فلم سینمایی«چند میگیری گریه کنی» گرفته شده است، «ابوالفضل پورعرب»،«حامد آهنگی» و «شپیتیم آرفی» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس هم دیده می شوند.

آقای لولایی با انتشار این عکس ابراز امیدواری کرد سری دوم فلم سینمایی «چند میگیری گریه کنیم مورد استقبال بینندگان قرار بگیرد.

داستان سری دوم این فلم از جایی آغاز می شود که پسر «آقای شایسته» با بازی مرحوم «منوچهر نوذری» برای فروش اموال و دارایی های پدرش به ایران می آید.

در این میان وکیل خانواده در حضور پسران و دختر «شایسته» برای اولین بار اقدام به قرائت وصیت نامه موکلش می کند.

پس از قرائت وصیت خط، وراث برای فروش اموال پدری متوجه شروطی از سوی پدرشان می شوند که… .

«حمید لولایی»، «هومن حاجی عبداللهی»، «اسدالله یکتا»، «حسین عابدینی»، «گیتی معینی» و «آناهیتا همتی» از جمله بازیگران سری دوم این فلم سینمایی می باشند.

سری اول «چند میگیری گریه کنی» در سال 1384 خورشیدی با نقش آفرینی «الناز شاکردوست»، زنده یاد «منوچهر نوذری»، «ابوالفضل پورعرب»، «شهرام حقیقت دوست»، «حمید لولایی»، «هومن حاجی عبدالهی» و… به نمایش درآمد.

«چند میگیری گریه کنی» در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فلم فجر توانست دیپلوم افتخار هیئت داوران را به دست آورد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر